M-Audio Digipatch

Alleen 16-bits, toch? Ik heb er ook een maar ik krijg 'm niet lekker aan de praat met m'n Digi001/Digi002 en ProTools.

tja, Dat weet ik niet,, 16/24 Bit,

Ik heb er al zo'n twee van Midiman, Ik weet ni of die dezelfde specs hebben als deze van M-Audio

Soit, Dan koop ik 'm zelf maar..
Die ik vorige maand heb gekocht stond ook al van eind december op Marktplaats...

Ik vind het de max, Zo'n digipatch...
De knopjes zijn wel wat overgevoelig, maar ik zou ni weten hoe anders alles digitaal aan te sluiten,,

Soit, overbieden mag natuurlk nog, maar da's ni echt de bedoeling 8o)8o)

Heeft iemand de bijbehorende software? Ik heb net eentje gekocht maar kan niks online vinden.

EDIT: Hier is de installer: ik had 'm toch nog: http://www.stephenm.be/sf/DigiPatch-Install2.zip

ik heb dat enkele jaren gebruikt, maar da's ni intressant,, da's veel te ingewikkeld
IK heb nu gewoon een doc file aangemaakt

SnapSSD50.png

SnapSSD51.png

Gaaf!

Gaaf!

Hi:okdan:
Heel erg bedankt!
Ik heb hem gedownload met de iPad dus ik kan nog even niet zien of het Windows of Mac is maar dat maakt niet uit, ik ben hier al erg blij mee.
Gebruik je de Falcon nog steeds? Ik heb er jaren mee gewerkt, zelfs live opnames van een 12 koppige jazzformatie:D
Zou ooit wel weer een Falcon willen, al was het maar voor de nostalgie.

't is voor Windows,, van voor XP denk 'k,

en ja, idd, maar ik gebruik ze steeds meer en meer enkel als controller,,
Ik heb er 4 exemplaren van, Da's een beetje veel, maar soms kwamen ze voor erg weinig te koop te staan,
Wel cool om een integratie te hebben, tussen In the Box en analoog, maar de In A/B switchen geven veel slecht contact

Back