• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

akai mg1214

Vonmir

Stamgast
Hoi,
Bijdeze wou ik graag m'n akai mg1214 aanbieden. T is de grootste van de reeks met tape recorder.
Er zit een defect in de transport sectie waardoor de tape fuctie helaas niet werkt, (wel heb ik de onderdelen bij elkaar en compleet al)
Ik had m een 3tal jaar geleden gekocht om hem te restaureren enkel door privé omstandigheden hier niet aan toe kom. Uiteraard is de bak al op leeftijd en her en der kraakt er een potje en een fader enkel is mij dit zelf nooit tot last geweest, het geluid is goed en een erg fijne equalizer.

Deze bak is uiteraard niet te verzenden hij is best groot. Hij is tevens te bezichtigen en te beluisteren in Bellingwolde.
Belletje mag op 0611620081 voor meer informatie.
Richtprijs is wenselijk hier : En dacht aan een 300€, maar ruilen voor een drum/synth of fx 19"is ook een optie.

Met vriendelijke groet
Danny

Ojaa.. Vergeet het er bij te vermelden dat ik de service manual erbij heb. Deze is namelijk nergens Online te downloaden om een of andere reden.

Groetjes
Danny

Plopje.... Mengert werkt goed,,
Of bel met een voorstel,. Hij staat me in de weg.

Groetjes danny

Back