• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Creamware Pulsar 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jazper

Ouwe rot
Yo.. 8)

Ik ben klaar met muziekmaken.. en ik heb nog een pulsar 1 kaart in mijn bak hangen.. Daar wil ik dus vanaf..

Ruilen of verkopen.. Doe eens een voorstel..:doei:

Krat bier? Of twee.

Van die poolse sigaretten met lekker extra veel teer?

Maar een prijs is misschien ook wel handig. ;)

Pffff.. prijs.. :erm: Kom maar op met de voorstellen cq. prijzen.. ik laat het geheel aan jullie over.. 8o

8o) Lego..:z Good old days.. Toen er nog geen werk/belastingen/hypotheeklasten/vriendinnen waren.. :W

Dus op marktplaats staat er een bod van 280. Heb hem niet kunnen vinden.. Wel veel 1970 led horloges.. ook cool.

Zullen we dan maar gaan beginnen bij 280..? Ik heb trouwens ook nog een fiets nodig.. dames model.. trommelremmen.. 3 versnellingen.. goede staat en bekend merk. Beetje offtopic item.. maar goed.. :P

wil je die fiets van het centraal station of een eerlijke?

ik bied je 300 eurootjes............

uuuuuuuuuuuuh

The Pulsar provides 20 inputs and 20 outputs, plus a MIDI interface with In, Out and Thru connectors. In addition to the I/O on the outside of the card, the Pulsar includes a card edge connector for connecting another Pulsar (or SCOPE card) to create a really large system.

The analog I/O section of the Pulsar contains stereo inputs and stereo outputs on four RCA jacks (unbalanced, -10dB). The A/D section features a 20-bit converter that can sample at a variety of rates up to 96KHz (32K, 44.1K, 48K, 88.2K and 96K). The D/A section features a 24-bit converter. The “Plus” version of the card will include balanced, +4dB analog I/O (on XLRs) instead of the unbalanced I/O.

The Pulsar provides S/PDIF coax connectors on RCA jacks. The S/PDIF I/O will pass 24-bit data, so you can use your own outboard 24-bit converters if you so desire. The “Plus” version will include AES/EBU digital I/O instead of S/PDIF.

Klinkt interessant ! Maareuh, XP drivers ? Op de website van Creamware nauwelijks nog iets over de Pulsar te vinden > SCHANDE !

Dat is spijtig want ik denk dat dit een héél fijn kaartje is dat erg goed klinkt...

Attachments

• creamware pulsar.gif
    creamware pulsar.gif
    18,3 KB · Bekeken: 86
Het is niet mijn smaak qua geluid maar deze kaart is prima op XP te installeren hoor.
Pas nog bij een maat van me gedaan en hij werkt perfect.

Is ook prima te doen op XP...
Op de site van creamware staat ook genoeg over pulsar,
tis gewoon het Scope Fusion platform (puilsar, Luna, scope en xtc kaarten etc...1 pot nat...)

Heb even wat meer tijd nodig

Heb even wat meer tijd nodig

Sorry allemaal voor het late reageren.. maar afgelopen zaterdag is het helemaal fout gegaan met een vriend van me, ik ga even een paar dagen van het net af en zal binnenkort weer gaan reageren.

Nogmaals sorry.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back