Midi en video

Origineel geplaatst door Musia7000
Ik heb juist ook veel verhalen gehoord die het tegendeel beweren. Zo zou Vegas veel fouten geven bij het opstarten en niet samen met Adobe Premiere geinstalleerd kunnen zijn. Ik heb zelf eigenlijk verder geen idee of dit zo is (alleen van horen en zeggen dus). Maar beide programma's wil ikzelf toch wel meer gaan proberen en ik denk zelf dat ze allebei wel weer nuttige mogelijkheden hebben.

Ik heb zelf nooit fouten gehad bij het opstarten, het kan dus liggen hoe het geinstalleerd is of dat het idd niet tegelijk met adobe geinstalleerd mag zijn. Ik moet zeggen dat ik met beide programma's nooit problemen heb gehad (met premiere zo wie zo niet, die heb ik er weer gelijk afgegooid :P ).
Ik vind de manier waarop je videobeelden met Vegas bewerkt persoonlijk veel beter werken, het programma zit (vind ik) gewoon logisch in elkaar, je hoef geen dikke handleiding door te lezen om er iets mee te kunnen.

Origineel geplaatst door King of Snake
Als je de Chemical Brother's DVD hebt kun je zien hoe Michel Gondry dat idee heeft uitgewerkt: zit ie met een blocknote en een balpen en Star Guitar op de achtergrond allemaal streepjes en puntjes te zetten waar dan "iets" moet gebeuren in het landschap, vervolgens gaat ie het met allemaal huis-tuin-en-keuken spullen (schoenen, bezems, sinaasappels, messen en vorken etc) buiten op de parkeerplaats in het echt maken en met een videocamera erlangs om te zien of de timing klopt :)

hun clips zijn zoooo vet !! maar stil he .. weinig mensen hebben het echt door ! ;)

trouwens Emergency Broadcast Network = EBN zijn de mensen achter coldcut
1 van de eerste die het volgens mij zo strak video triggerde n.a.v. beats ..

Origineel geplaatst door King of Snake
Als je de Chemical Brother's DVD hebt kun je zien hoe Michel Gondry dat idee heeft uitgewerkt: zit ie met een blocknote en een balpen en Star Guitar op de achtergrond allemaal streepjes en puntjes te zetten waar dan "iets" moet gebeuren in het landschap, vervolgens gaat ie het met allemaal huis-tuin-en-keuken spullen (schoenen, bezems, sinaasappels, messen en vorken etc) buiten op de parkeerplaats in het echt maken en met een videocamera erlangs om te zien of de timing klopt :)
die is idd geniaal! echt abnormaal goed! maar volgens mij moet je al een halve synthforummer zijn om het gezien te hebben

Back