• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nog meer gear :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

chemicalxposure

The Only Constant Is Chan
Ten eerste,excuses voor de vele topics, er is zoveel gear bijgekomen en weer weggegaan dat t me slim leek een nieuwe te openen, heb een mod gevraagd ,n vorrige topic te sluoten

Ow en 2, voor al mn apparatuur geld, nooit mee op t podium geweest, in n rookvrije studio gestaan, nooit int zonlicht etc, alles ziet r top uit, ik ben erg zuinig op mn spullen

Oke...het volgende mag de deur uit, ruilen is ook geen probleem :)

]Korg MS200R in uitmuntunde staat 350eu
Roland JP8000 375eu
korg 168rc soundlink drs - prima mixer, ziet r top uit, zonder mankementen- 135eu
Yamaha cs6x - 350eu (plus extra geheugenkaart)
Yamaha S30 - 220eu (met de sounds van de cs6x ingeladen!!)
Novation bass srtation2 incl factuur en stofhoes op maat, meer dan 2 jaar garantie, incl factuur 300eu
Korg Volca Beats, als nieuw- 95eu
Mooie nette Korg M1, 125eu
Behringer bcr 2000 , 75eu
Arturia Keylab61 - 150eu (gereserveerd)
Roland TR8 350eu
Vermona drm mk2 430eu
Vermona kick lancet 180eu

Ruilvoorstellen welkom, zelf ben ik opzoek naar een Elektron Analog Rytm , Korg Radias, Acces Virus , Arturia Beatstep Pro, of....iets anders cools
Brand maar los, mss komen we tot een mooie ruil

Thnx alvast

Het ging hard..... wie maakt me los vd laatste items?

Prijsverlaging !!

Arturia keylab , 140eu
Korg 168rc soundlink - 100eu !!! In nieuwstaat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back