chemicalxposure
The Only Constant Is Chan
Ten eerste,excuses voor de vele topics, er is zoveel gear bijgekomen en weer weggegaan dat t me slim leek een nieuwe te openen, heb een mod gevraagd ,n vorrige topic te sluoten
Ow en 2, voor al mn apparatuur geld, nooit mee op t podium geweest, in n rookvrije studio gestaan, nooit int zonlicht etc, alles ziet r top uit, ik ben erg zuinig op mn spullen
Oke...het volgende mag de deur uit, ruilen is ook geen probleem
]Korg MS200R in uitmuntunde staat 350eu
Roland JP8000 375eu
korg 168rc soundlink drs - prima mixer, ziet r top uit, zonder mankementen- 135eu
Yamaha cs6x - 350eu (plus extra geheugenkaart)
Yamaha S30 - 220eu (met de sounds van de cs6x ingeladen!!)
Novation bass srtation2 incl factuur en stofhoes op maat, meer dan 2 jaar garantie, incl factuur 300eu
Korg Volca Beats, als nieuw- 95eu
Mooie nette Korg M1, 125eu
Behringer bcr 2000 , 75eu
Arturia Keylab61 - 150eu (gereserveerd)
Roland TR8 350eu
Vermona drm mk2 430eu
Vermona kick lancet 180eu
Ruilvoorstellen welkom, zelf ben ik opzoek naar een Elektron Analog Rytm , Korg Radias, Acces Virus , Arturia Beatstep Pro, of....iets anders cools
Brand maar los, mss komen we tot een mooie ruil
Thnx alvast
Ow en 2, voor al mn apparatuur geld, nooit mee op t podium geweest, in n rookvrije studio gestaan, nooit int zonlicht etc, alles ziet r top uit, ik ben erg zuinig op mn spullen
Oke...het volgende mag de deur uit, ruilen is ook geen probleem

]Korg MS200R in uitmuntunde staat 350eu
Roland JP8000 375eu
korg 168rc soundlink drs - prima mixer, ziet r top uit, zonder mankementen- 135eu
Yamaha cs6x - 350eu (plus extra geheugenkaart)
Yamaha S30 - 220eu (met de sounds van de cs6x ingeladen!!)
Novation bass srtation2 incl factuur en stofhoes op maat, meer dan 2 jaar garantie, incl factuur 300eu
Korg Volca Beats, als nieuw- 95eu
Mooie nette Korg M1, 125eu
Behringer bcr 2000 , 75eu
Arturia Keylab61 - 150eu (gereserveerd)
Roland TR8 350eu
Vermona drm mk2 430eu
Vermona kick lancet 180eu
Ruilvoorstellen welkom, zelf ben ik opzoek naar een Elektron Analog Rytm , Korg Radias, Acces Virus , Arturia Beatstep Pro, of....iets anders cools
Brand maar los, mss komen we tot een mooie ruil
Thnx alvast

kan op slot