Duim omhoog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Is Dijkman niet om de hoek voor jou, Roland?

:duivels::duivels::duivels:

edit: Ah nee, nu verwar ik je met een ander forumlid, excuus! Qua voorraad is Dijkman wel wat beter, maar daar zijn de medewerkers weer een echte uitdaging. Verwacht vooral geen vriendelijke ontvangst :)

'Uitdaging'. Die perfect passende term moet ik onthouden! :)

Moest altijd erg lachen om zijn eeuwige uithangbord waarop een aanbieding met rookworst stond vermeldt. Te smerig. Echt vriendelijk was hij ook niet. Maar moet nu dus wel op zoek naar een nieuwe grap als ik in die buurt loop met m'n vriendin, de rookworst was gegarandeerd een badum tssh-moment.

is Peter weg ja?
Hij had wel heerlijk speltbrood altijd, dat was wel goed van deze slager. het mooiste vond ik de melodie van zn "dahag" bij het weggaan. waarbij de "hag" nog wat omhoog ging om de dag over de drempel naar buiten te helpen. ze vonden ons wel aardig omdat we daar elke dag een bestelling ophaalden, dat scheelt natuurlijk ook. peter zag er altijd exact hetzelfde uit, op 1 keer na. toen zat er een plukje haar anders, waarop zo'n suikerspin zei "peter, wat zit je haar wild!" toen ik 10 jaar geleden nog van die gore vleeschggdingen vrat vond ik dat ie wel wat aardige dingen had. die grilworst en de pate bv. zou ik nu niet meer weg kunnen beffen, maar toch. duim omhoog gewoon voor iedereen

Vond zelf vooral dat roken echt een afknapper, hij rookte meer dan Frank's Smokehouse over zn vis jaagt. Tip overigens, Frank, niet goedkoop maar zonder twijfel de beste gerookte spullen van nederland. Ben niet anti rook dus, maar heb gewoon liever geen shag in de buurt van mn vlees- of viswaar.

Ben me zeer bewust van mn actieve deelname aan het gentrificatie-proces, en dat heeft goede en slechte kanten :)

Slotsom: laat de gentrificatie ook in Dirk Witte toeslaan! (Dijkman mag gewoon dicht)

Ik heb zelf een rookoven, lekker thuis zalm en kippenvleugeltjes roken enzo. WIN.

Het wonen in het centrum van Amsterdam heeft veel voordelen. De mogelijkheid een rookoven thuis te hebben zit daar helaas niet bij :D

frank's smokehouse is top idd. wat zitten we daar in een topbuurt he. is dit on topic trouwens? ja toch

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back