M3 Sliding Nuts voor eurorack ??

G

Guest

Guest
wie kan me helpen aan een stuk of 50 - 60 M3 sliding nuts ?

of een adres waar ik deze een beetje voordelig kan aanschaffen?

schroefjes heb ik plenty, maar ik wil threaded strips vervangen door sliding nuts.
(mind the gap.)

evt. threaded strips (6 x 84) te ruil....

bedankt

hahaha

sorry - ik had even beter moeten kijken dan - wist niet dat t zo makkelijk was om deze te vinden (die ook in de rails passen.) heb hier wel eens gekeken bij de formido, maar niet gevonden.

praxis moet ik even kijken, zal toch wel in spijkenisse zijn, de dichtsbijzijnde.:walker: (smiley met t brommertje is weg?!)

bedankt!

maar als jullie toch zo vlot zijn.....

1te blind panel, liefst in het zwart - heeft iemand dat liggen, of waar kan ik dat vinden?

schneiders 3 euro, maar 11,90 verzenden....

Als de vierkante moertjes toegewijdt zijn op de rails, is dat zeker een voordeel.
Gewone moertjes met 6 kanten gaan overigens uitstekend als ze de juiste dikte en omtrek hebben en goed zijn afgewerkt.
En ach, voor die paar euro bestelkosten kan je een hoop modules confortabel monteren. Het blijft minder dan een dubbeltje per stuk.

waarom wil je geen threaded strip?

ps, als je ervanaf moet, ik zoek ze :)

Laatst gewijzigd:
ik had niet goed gelezen, want kan ook door de brievenbus voor minder.

toch maar deze dan, die vierkante blijven niet regelmatig hinderlijk vastzitten.
goede tip, bedankt.

Dat is toch de lol van het forum. Modules moeten naadloos sluiten.

heb intussen in de doepfer kast sliding nuts, de andere was te mooi om aan te schroeven en daarin zitten alleen modules met bredere schroefgaatjes, dus zonder naad.

maar goed, ik heb 6 threaded strips 84hp, die weg mogen.
ik keek even op een site, kosten die dingen 4,50 per stuk???? ik zoek nog een aantal rode doepfer patchkabeltjes, misschien ruilen?

Back