• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[RUIL] Microwave 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

BDeep

lijkt nergens op
Hoi!

Te ruil dus, mijn Microwave 1, in goede staat, alleen wat rack-spoortjes. Er zitten 2 soundcards bij, 1 van Rob Papen, en 1 van David Gould. Gebruik hem zelf veel te weinig en das ook zonde. Ik zoek niet speciaal iets, maar ben geïnteresseerd in analoog spul, interessant digitaal spul, vanalles eigenlijk :), maar ben niet op zoek naar samplers of groovebox-achtigen.
Kopen kan wel, maar alleen voor een interessant bod.

Greetz, Bram

Bram,
ik heb een spectral audio protone (analoog), een spring king (echte) verengalm en reel echo (namaak tape) echo van danelectro, een moog cp251, een moog polypedal, een dod stereo flanger, een dod chorus, een dod flashback fuzz, een moog theremin en misschien een sequential drumtraks (die ga ik ruilen, maar misschien hou ik hem)......
is er iets voor je bij om te ruilen? ik heb wel zin in de microwave.
groeten, Leo

ps en off topic andere mensen die deze thread volgen: alle hierboven genoemde spullen zijn ook te koop!

Sorry, mijn fout, heb het niet duidelijk opgeschreven, ik wil ruilen tegen een synth. (ja ik weet dat die protone een synth is :), maar meer in verband met effecten en dergelijke)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back