Dikke blunts roken

We zitten hier met muzikanten, producers en engineers, niet op het fok forum :D
Daar lijkt het soms wel op. Heel wat oorlogen meegemaakt daar...
Ik heb niks te maken met heel die nike petjes generatie. Toevallig draag ik op die foto een wit petje en een Ralph Lauren jas (die de meeste van dat soort kids niet eens kunnen betalen :okdan:)

Voor buitenstaanders is het best moeilijk om verschil te zien tussen het ene petjesmerk en het andere, en cappuchonnetjes of opgeblazen jasjes. Ik vond het swekkersverhaal dan ook best informatief. En komisch ook.
Maar deze foto is geinspireerd op blanke amerikaanse rappers met lange haren

Dus het is een subtiele parodie voor insiders? Het lijkt me een lastige tijd, hoe simpel waren de problemen eind jaren 70 toen ik mijn haar maar niet op de goeie manier punky kreeg, met stijfsel en gel, van alles geprobeerd... :smeris: Laatst sprak ik een lotgenoot, zo herkenbaar! :D

Het hokjesverhaal is van alle tijden, evenals de wens van shyftexhales om er niet in te zitten. Maar toch.
nu voelt het als een stock-sample.
Ik had er geen last van, maar daar zit wel wat in.

stock-sample is natuurlijk ook maar een woordkeuze ;)
Ik bedoel dat die sound due meer in de track getrokken kan worden (embedded).

In mijn leven heb ik zo vaak slechte feedback gekregen.
Daardoor voel je je niet gemotiveerd om alles er uit te halen, maar om juist te stoppen.
Als producers zouden we in staat moeten zijn te horen wat de essentie is van een track of opzetje.

En als producer probeer je de essentie van je idee goed uit de verf te laten komen.
Feedback geven gaat niet om iets aardigs zeggen of alleen maar kritisch zijn, feedback geven is spiegelen.

Als ik naar elke willekeurige mening had geluisterd over mijn muziek was ik er allang mee gestopt.

Als je alleen maar macdonalds gewend bent heb je niet genoeg ervaring (of een andere smaak) om een sterrenrestaurant te beoordelen.
Als je niet houdt van hamburgers moet je je bek houden bij een hamburgertest.

We zitten hier met muzikanten, producers en engineers, niet op het fok forum :D

Ik vin di fokkin teringtrek wel vet lekker doorfokken gast.
Moat, dude, superfok vetgeil beire muzik man.

Zo iets ? :D

Slechte feedback is ook vaak mijn drijfveer geweest trouwens hoor! Ik heb ook weleens gehad dat ik zo trots was op een beat dat ik feedback moeilijk kon accepteren maar achteraf gezien begrijp ik het meestal wel.

@sKeLeTvM Past 100% op het fok forum.. :D

Ik heb niks te maken met heel die nike petjes generatie. Toevallig draag ik op die foto een wit petje en een Ralph Lauren jas(die de meeste van dat soort kids niet eens kunnen betalen :okdan:)

Ik beweer ook niet dat JIJ een swekker bent (ookal lijk je er wel een beetje op), maar je maakt muziek voor die doelgroep.
Veel succes verder daarmee.

Na jah, die sax is juist gaaf! De moederneukende vocalen zijn me net iets te veel van het fokkerdiefokfok dinges je weet

Ik beweer ook niet dat JIJ een swekker bent (ookal lijk je er wel een beetje op), maar je maakt muziek voor die doelgroep.
Veel succes verder daarmee.

Nope. Mijn doelgroep zijn vooral Amerikanen, daar kennen ze dat soort bontkraag gastjes niet eens. En de Nederlanders die er naar luisteren zijn vaak wat meer alternatieve gasten dan wat jij graag wilt zien.

@Dr Rinkel, Thanks!

@vcovca Kan ik inkomen.. dit vereist geduld en veel hersenspoeling ha :p

Ja die sax is niet echt straat of wannabe straat. Die rollende snares wel een beetje.

Maar boeie.

Verder netjes uitgewerkt.

ik vind dat je aardig overweg kunt met je gear.. Hip hop is zo niet mijn ding, maar dit kon ik zeker pruimen, nu nog een vocalist erop. De sax vond ik goed. Good luck !! ;)

Je weet dat ik groot fan van je muziek ben (of van jou als artiest (ja, artiest)) en deze track benadrukt dat nog weer eens. Damn wat lekker dit zeg! Ik moet ook zeggen dat ik het deze keer zeker niet met Fatclap eens ben. Ik zou deze track zo op een abum van Groove Armada kunnen terugvinden en die gasten maken (wat mij betreft) heel intelligente muziek. De sfeer is uitstekend, groove is erg lekker, alleen het slot staat me niet aan. Ik wil graag in die lome jazzy groove blijven hangen en het slot haalt me er net uit.

Die sax vind ik misschien nog iets te iel. Zou gaaf zijn als je een tenor saxofonist kunt vinden die het deuntje een octaaf lager voor je inspeelt.

Verder petje af weer :okdan:.

Laatst gewijzigd:
Lekker de lekker, weer een nette productie Shyft (dikke kudo's) :okdan: sax is een stijldingetje, persoonlijk vindt ik het wel passen maar mag imo een beetje lo fi oude LP vintage erin
Verder helemaal goed.

@Dr van Lansberg Ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren *D. Heel cool om te horen, Groove Armada kan ik absoluut waarderen, ik had het verband nog niet gelegd! (Ik ken zelf geen saxofonisten, wel ken ik een trompetist waar ik misschien iets mee kan doen! Good idea :D)

@WAREHOUSEGROOVE Dank je! Je bedoeld dat de sax iets meer lo fi mag klinken? Daar kan ik opzich wel inkomen.. Het word tijd om mn stoffige apparatuur weer aan te sluiten zo te horen!

Hey, ik zou dit niet kunnen maken. Ik luister nooit naar deze stijl (meer wegens tijdgebrek dan desinteresse), maar vind 'm best lekker.
Chill eigenlijk.

Back