shyftexhales
Ouwe rot
We zitten hier met muzikanten, producers en engineers, niet op het fok forum 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Daar lijkt het soms wel op. Heel wat oorlogen meegemaakt daar...We zitten hier met muzikanten, producers en engineers, niet op het fok forum![]()
Ik heb niks te maken met heel die nike petjes generatie. Toevallig draag ik op die foto een wit petje en een Ralph Lauren jas (die de meeste van dat soort kids niet eens kunnen betalen)
Maar deze foto is geinspireerd op blanke amerikaanse rappers met lange haren
Laatst sprak ik een lotgenoot, zo herkenbaar!
Ik had er geen last van, maar daar zit wel wat in.nu voelt het als een stock-sample.

We zitten hier met muzikanten, producers en engineers, niet op het fok forum![]()

Ik heb niks te maken met heel die nike petjes generatie. Toevallig draag ik op die foto een wit petje en een Ralph Lauren jas(die de meeste van dat soort kids niet eens kunnen betalen)
Ik beweer ook niet dat JIJ een swekker bent (ookal lijk je er wel een beetje op), maar je maakt muziek voor die doelgroep.
Veel succes verder daarmee.

. Heel cool om te horen, Groove Armada kan ik absoluut waarderen, ik had het verband nog niet gelegd! (Ik ken zelf geen saxofonisten, wel ken ik een trompetist waar ik misschien iets mee kan doen! Good idea
)