Sound research into space with NASA

1 Mei 2017

Wow! Mijn Muziek heeft nu 645 miljoen kilometers (401 million miles) afgelegd na vertrek van de aarde op 08-08-2016 Cape Canaveral plaatselijke tijd.
Aan boord van de NASA missie OSIRIS-REx:

C-xvCCKXkAMORpZ.png:large

Hm...zeggen dat je het beste maar met beide benen op de grond kunt blijven staan heeft hier weinig zin vrees ik. ;)

Ik word hier zo vrolijk van :)

Volgende keer wil ik ook een track meesturen hoor :D

Blij voor jullie maar ik snap er eerlijk gezegd niet veel van...

Zijn er al veel luisteraars bijgekomen op die 645 miljoen kilometers? Of is je doelpubliek misschien aliens en ET's? Zitten er ook instructies bij hoe ze die data terug moeten omzetten naar golven?

En kan ik volgende keer ook een aantal muzikanten meesturen?

Beste r.5,

Het is bevrijdingsdag! Free yourself!

Het juk van doelgroepen, kijk-en luistercijfers, likes daar ben ik al lang aan voorbij.
Het interesseert mij echt geen ruk of iemand mijn werk mooi, lelijk, of whatever vind.
Vernieuwing en andere paden bewandelen maakt mij gelukkig en, ook belangrijk, het werkt voor mij.
En voor de kunst.

Mijn beweegredenen heb ik hier in een interview met Noor Hellman proberen uit te leggen.
In TROUW, de Verdieping.

Attachments

• Roland Kuit interview Trouw.jpg
    Roland Kuit interview Trouw.jpg
    60,3 KB · Bekeken: 185
Mijn muziek heeft ook al ettelijke miljoenen kilometers afgelegd door het heelal.. :-)

http://wibnet.nl/heelal/ruimtevaart/hoe-snel-bewegen-wij-in-het-heelal

En wij bevinden ons allemaal ook in de ruimte, er is niets tussen ons en de rest van de ruimte behalve een beetje lucht en wat andere chemische stofjes. Dat we toevallig aan de aarde vast geplakt zitten verandert weinig aan waar we werkelijk zijn, alleen de beleving wordt er ernstig door beinvloed.

gaaf hoor!

ik hoop wel dat de aliens die 't eventueel gaan beluisteren niet van 't niveau Geer & Goor zijn... anders kan 't nog wel eens lastig voor ons worden ;)

Beste r.5,

Het is bevrijdingsdag! Free yourself!

Free yourself of een gevoel voor ironie zou ik zeggen... :D

Maakt mij ook helemaal geen ruk uit, als jij er maar gelukkig van wordt...

Back