A Alhocei06 Ingeburgerd Lid sinds 28 mei 2016 Berichten 29 8 juni 2016 #1 Ben op zoek naar de Mackie BigKnob. Iemand die deze controller toevallig aanbied?
E Ernst_Hill Gepokt en gemazeld Lid sinds 10 september 2003 Berichten 8.088 8 juni 2016 #2 Hoi ik heb er een in nieuwstaat met originele doos volledig functioneel. Heeft mijn bureau niet verlaten. Stuur maar een bericht.
Hoi ik heb er een in nieuwstaat met originele doos volledig functioneel. Heeft mijn bureau niet verlaten. Stuur maar een bericht.
L lexanderg Ingeburgerd Lid sinds 4 april 2010 Berichten 62 8 juni 2016 #3 Ik heb een SM Pro Audio M-Patch 2 met originele doos in nieuwstaat voor 100 euro, stuur maar een bericht als je interesse hebt.
Ik heb een SM Pro Audio M-Patch 2 met originele doos in nieuwstaat voor 100 euro, stuur maar een bericht als je interesse hebt.
A Alhocei06 Ingeburgerd Lid sinds 28 mei 2016 Berichten 29 8 juni 2016 #4 lexanderg schreef: Ik heb een SM Pro Audio M-Patch 2 met originele doos in nieuwstaat voor 100 euro, stuur maar een bericht als je interesse hebt. Zie meer... Dank je wel voor het aanbod. Zal eerst de andere persoon afwachten, en er later misschien nog op terug komen.
lexanderg schreef: Ik heb een SM Pro Audio M-Patch 2 met originele doos in nieuwstaat voor 100 euro, stuur maar een bericht als je interesse hebt. Zie meer... Dank je wel voor het aanbod. Zal eerst de andere persoon afwachten, en er later misschien nog op terug komen.
A Alhocei06 Ingeburgerd Lid sinds 28 mei 2016 Berichten 29 9 juni 2016 #5 Iemand anders nog die een MackieBigknob te koop heeft staan?