• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Extra geheugenkaarten Yamaha Motif XS (nieuw ongebruikt en in verpakking!)

Royoz

Stamgast
2 stuks:

Mutec DIMM SDRAM 512 Mb, Dimm 512
MB PC133

Nieuw, ongebruikt in verpakking!

Ik heb een tijdje geleden extra geheugen aangeschaft voor mijn Yamaha Motif XS 7
Wat bleek nu: Ik had al de maximale uitbreiding geheugen in mijn Motif zitten.
En nu liggen ze hier te verstoffen.

Verzending mogelijk: 6,75 (ik heb genoeg opvulmateriaal en doosje om het veilig te verzenden)
Ophalen mag uiteraard ook!

Heb er 118 euro voor betaald.
Beide kaarten mogen weg voor: 60 euro (koopje dus)

Gekocht bij Thomann: meer informatie hier te vinden: http://www.thomann.de/nl/mutec_dimm_sdram_512mb.htm

Attachments

• geheugen motif.jpg
    geheugen motif.jpg
    36 KB · Bekeken: 195
Ik kom er net achter dat deze kaarten ook compatible zijn met een aantal andere synths/keyboards:

Mutec 512Mb DIMM SDRAM PC133 memory module - compatible with Yamaha Tyros 2, Roland MV-8000 and MV-8800, Fantom thomann X6, X7, X8, Fantom XR sound module, Fantom Xa, Yamaha Motif XS 6-8 (must be installed in pairs), older Mac's & PC's.

Back