Hallo allemaal

DeSpErAtOzz

Grooveness
Ik hang hier al een tijdje rond en heb het forum eens doorgelezen wat me interesseerde en nu vondk et toch eens tijd om me eens aan te melden da'k hier ook eens iets kan posten ...

Kben 16 jaar, wonend in belgië(limburg) en men hobby is uhm ... muziek :) , kspeel al 9 jaar piano en heb een mini-studio'tje(echt mini hoor :p) en men favoriete muziek is trance en de commerciele dance uit belgië :)

men webstek is http://www.desperatosx.be.tf (maar die is niet meer up-to-date wegens tijdsgebrek, dus voor geluidssamples hoef je daar al niet te gaan kijken)

voor de rest, men uitrusting bestaat uit een pctje met cubase sx&wavelab, een triton le76 en een yamaha 12/4 mengpaneel, ik ben ook in bezit van een paar softsynths (pro-53, v-station en bass-station) en ik hoop datk hier nog veel over muziek kan bijleren en mss es een goed dealtje doen op et Koop/verkoop gedeelte van et forum ier :)

greetz despe :doei:

groeten1.gif

hmm.. dat ze bij SF komen ok.. maar laat ze asjeblieft wat aan hun openbaar vervoer doen zeg... kheb daar deze vakantie 3 uren gewacht op een bus die alleen savonds tussen 7 en 9 kwam (ergens tussen) en sochtends om 7 uur... :( maar verder:

WELKOM!!! :dj:

Welkommm !!

Attachments

• starsky3.jpg
    starsky3.jpg
    21,9 KB · Bekeken: 84
Hey

Wat toevallig, ik ben ook van Limburg (Diepenbeek, naast Hasselt).
Ik heb ook een Triton (de classic versie) en een Virus C.

Bovendien hoor ik ook graag de Vlaamse commerciële dancemuziek.

Origineel geplaatst door sander
hallo 6trak, deze jongen is 16, die mag nog helemaal geen bier :D
net zoals slippermans :yamaha:

oja, toch nog welkom :doei:

ik ben 17 en overigens de leeftijd voor alcohol is 16 :) dus je kletst uit je nek ;)

Welkom !

Origineel geplaatst door Equo
Hey D.

Welkom, en heb jij mijn mail niet gehad ?

hmm, welke mail? :)

alcohol is idd vanaf 16 (en ik ben er fan van ;) :biertje: )
en Honest, leuk, zo dicht bij de deur, we zouden es moeten afspreken eigenlijk, veel dichter bij huis kan al bijna nie e :)

(heb intusse ook virus C, dus de synths zitten echt wel in dezelfde richting :))

btw, hoe bevalt dien triton u eigenlijk? (d'n echte volledige, maar te voor mij te dure triton :) )

Back