• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Arp Odyssey MK3 in nieuwstaat

Septic

ex Modular addict
Aangeboden een;
Korg Arp Odyssey MK3 in perfecte nieuwstaat.

Inc kabels, koffer en alle originele toebehoren. Als nieuw.

Reden van verkoop; ondanks dat deze bijna het levendigste klinkt van al mijn synths, mis ik toch echt een MIDI CC structuur, het is mij wat te basic met alleen note on/off.

Op te halen te Hardinxveld Giessendam voor 650 euro, vaste bodemprijs. Eigenlijk is dit geen geld als ik er zo naar kijk voor zo'n dikke bak. Wat koop je daar nu voor terug met een beetje ballen? Mja, gelijk alweer in dubio dus. /Einde verkooppraat

Ok voor zo lang als ik me niet bedenk 650 euro dus. Alleen op te halen ( kan je hem testen ook)​

Omdat er al meerdere staan aangeboden, kleine prijsdaling.
625 EURO.

Prijs is weer naar 650 euro...

dus........

mja, eigenlijk staat ie ook niet zo in de weg.....klinkt super....alleen die spartaanse MIDI...lekker retro zullen we maar zeggen. desalnietteplus...een schop...bij deze....goed weekend...let op voor rondvliegende kogels en onheilsprofeten.

625 voor wie hem persoonlijk komt ophalen dit weekeinde.

Daarna weer 650....tjsakka

Eenmaal......

Andermaal....

verkocht.
:verkoght:
:slotje:

Back