• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Diverse analoge synths

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Te koop in een batch.............

Doepfer MS404
ms404.jpg

Spectral Audio Neptune
oldneptune01.jpg

Spectral Audio ProTone
protone.jpg

900 euro

Protone evt los te koop voor 300

*******Quasimidi Polymorph********
Rare analog modelling and morphing synths
(voor tangerine dream/schulze fans)

4 parts 16 stemming
2 effects + 2 band eq + distortion per part (x4 dus)
3 osc / 3 lfo`s / 3 env !!!! (ook direct te bedienen)

Zeer uitgebreide stepsequencer met 3 morphing line per sequence
(step time lenght etc variable, random mode!!)

Perfecte live/freak bak

Beste bod of interresante ruil voor de polymorph (moet niet perse weg)
polymorph.jpg

(zie vintage synth)

Prijzen excl. verzend maar incl. manuals etc :)

Origineel geplaatst door C-Code
Wat is de vraagprijs van die quasimidi polymorph ?

Beste bod of interresante ruil voor de polymorph (moet niet perse weg)
Maar als het perse moet dan 1000 euro

Even een luchtig info linkje dr tussen door.
Handig voor zowel koper als verkoper:

Polymorph page

ow.. en op het forum daar zie je vraagprijzen van 450 euro tot 750$ (is ongeveer 700 euro?)

succes met kopen / verkopen
-C-

Origineel geplaatst door C738
Even een luchtig info linkje dr tussen door.
Handig voor zowel koper als verkoper:

Polymorph page

ow.. en op het forum daar zie je vraagprijzen van 450 euro tot 750$ (is ongeveer 700 euro?)

succes met kopen / verkopen
-C-

Thanx

Right on target (Link & Price) with this one. (3 under par...its a eagle)

Ik ken de quasimidi polymorph helemaal niet en weet ook echt niet wat hij waard is. Op het moment dat ik dan wil weten wat een gangbare 2dehandsprijs is ga ik zoeken op diverse veilingsites en reviewsites, als ik dan denk een idee te hebben wat het apparaatje mag kosten geef ik een reply aan de desbetreffende verkoper.

Andersom vind ik het net zo, op het moment dat je iets aanbied, kijk je eerst even wat het apparaat mag kosten en geef je een prijs. 1000 euro lijkt me voor dit apparaat daarom ook erg overdreven en een natte vinger prijs.........

De discussie goodkoop is duurkoop is natuurlijk onzin. Als ik een polymorph koop voor 400 euro in amsterdam bij iemand en hij gaat na 2 dagen zonder aangeefbare reden stuk ben ik net zo goed de lul dan als ik hem bij iemand anders in bv maastricht koop voor 1000 euro......garantie tot de drempel zullen we maar zeggen........ :engel:

Ik vind discusieren over redelijke vraagprijzen echt niet nodig, maar tegen hoofdprijzen wel.........8o)

Origineel geplaatst door C-Code
Ik ken de quasimidi polymorph helemaal niet en weet ook echt niet wat hij waard is. Op het moment dat ik dan wil weten wat een gangbare 2dehandsprijs is ga ik zoeken op diverse veilingsites en reviewsites, als ik dan denk een idee te hebben wat het apparaatje mag kosten geef ik een reply aan de desbetreffende verkoper.

Andersom vind ik het net zo, op het moment dat je iets aanbied, kijk je eerst even wat het apparaat mag kosten en geef je een prijs. 1000 euro lijkt me voor dit apparaat daarom ook erg overdreven en een natte vinger prijs.........

De discussie goodkoop is duurkoop is natuurlijk onzin. Als ik een polymorph koop voor 400 euro in amsterdam bij iemand en hij gaat na 2 dagen zonder aangeefbare reden stuk ben ik net zo goed de lul dan als ik hem bij iemand anders in bv maastricht koop voor 1000 euro......garantie tot de drempel zullen we maar zeggen........ :engel:

Ik vind discusieren over redelijke vraagprijzen echt niet nodig, maar tegen hoofdprijzen wel.........8o)

de 1000 euro is dan ook natte vingerwerk (omdat ik weet dat er mensen nu eenmaal een prijskaartje willen zien) Ik vind het alleen jammer dat er zo op gereageerd wordt (serieuze kopers weten de 2de hands waarde ech wel btw) De 1000 euro heb ik aangegeven omdat er altijd patjepee-ers zijn die als ik 600 vraag er doodleuk 250 op deze pagina gaan bieden.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk wordt, ik heb onderhand eelt op me vingertoppen staan van dat reageren

ik heb wel belang bij de polymorph . heb in de aanbieding een cs30 mischien dat er een leuke combo ruil te doen is

*** Update ***

*** Update ***

Aangepaste prijzen:

-MS404 (200 los) + Neptune (275 los) + Protone (275 los) in one go = 700 (of ruilen tegen de gear die bij de polymorph staat)

Polymorph:

-elk acceptabel bod en of ruil via PB (eventueel bijbetaling van mijn kant)
(Denk hierbij aan tr808/tr606/svc350/vc10/ems200/vp330/sh101)

Alles met doos, adapter en handleiding en excl. verzendk.

Origineel geplaatst door Leo
nou septic,
dan moet je zelf af en toe je thread maar naar boven schoppen.

effe on topic blijven Leo, heb je nou interesse of niet in het aangebodene?

sorry, je hebt gelijk.
nee, ik heb niet echt interesse, moet zelf ook nog een protone zien kwijt te raken. ik zal maar niet zeggen voor hoeveel.

Ik heb wel interesse en heb ook geboden, sceptic, laat je zondag weten wie of wat het wordt ? Maandag ben ik een week weg, zou zonde zijn als je maandag pas bekend maakt wie of wat ...;)

Hey septic, het is nu een week + 1 dag geleden, ik hoor niks meer ? jammerzzzzz...

Ik bedoel, ik vind dat iedereen nu genoeg kans heeft gehad om te reageren, nu mag je mij laten weten wat het wordt. :)

kan helaas bovenstaand bericht niet wijzigen.

Origineel geplaatst door demian
Ik bedoel, ik vind dat iedereen nu genoeg kans heeft gehad om te reageren, nu mag je mij laten weten wat het wordt. :)

kan helaas bovenstaand bericht niet wijzigen.

Naar aanleiding van deze hele discussie hierboven gaat alles via PB!!!!!! Hier te reageren op PB berichten heeft dus weinig zin en zeker als ik de pagina al 4 dagen niet bezocht heb.....................

Origineel geplaatst door Leo
sorry, je hebt gelijk.
nee, ik heb niet echt interesse, moet zelf ook nog een protone zien kwijt te raken. ik zal maar niet zeggen voor hoeveel.

Leo, reageert er dan ook niet op

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back