Hulp nodig met NI Battery 4 in Logic Pro X

NeonNoises

Stamgast
Hallo allemaal,

Ik blijf tegen een vreemd probleem met de mono/stereo channels aanlopen als ik Battery in Logic Pro X wil routen naar individuele outputs.

Wat doe ik:

1. Create new track
2. Invoegen Battery in Multi Output (16x Stereo)
3. Aux channels aanmaken in de mixer view met het plusje
4. Aux channels converteren naar tracks en de handel summen in een track stack.

So far so good. Nu wil ik de I/O's gaan toekennen. Bij "input" van het kanaal in de mixer van Logic kan ik inderdaad kiezen uit 15 stereokanalen ( 3-4, 5-6, tot 31-31) plus de main stereo out op het hoofdkanaal.

Vervolgens ga ik naar Battery. Rechts klikken op een pad>output>direct out om de kanalen op te roepen. Tot mijn verbazing heb ik hier dan de keuze uit maar 4 stereo kanalen (1-2, 3-4, 5-6, 7-8) en 24 mono kanalen (9 t/m 32). Ontzettend verwarrend en niet goed op te zetten dus.

Als ik kies voor de Multi Output (16x Mono) krijg ik in Logic de juiste 16 mono kanalen, maar Battery houdt vast aan de 4 stereo en 24 mono. Ik kan in Logic dan bijvoorbeeld niet kanaal 24 kiezen, terwijl dit wel in Battery mogelijk is.

Heeft iemand een idee over wat ik mogelijk over het hoofd zie? Ik wil gewoon 16 kanalen in Logic en 16 kanalen in Battery en deze 1 op 1 koppelen. Mono of stereo maakt mij niet uit. Ik lees links en rechts op internet over dit probleem, maar een oorzaak of oplossing komt nergens naar boven.

... bedankt!

Back