Hoi Pimpampeter,
Bedankt voor je reactie. Gelukkig iemand die er ervaring mee heeft! Ik hoor nu zo al 3 verschillende benamingen voor de branche waar het hier om gaat. Het lijkt niet zo eenvoudig als bijvoorbeeld een kleding winkel, wat onder mode valt en waar volop cijfers over de branche zijn te vinden. Deze algemene cijfers van de branche (dus niet specifieke omzetcijfers van individuele ondernemingen) zouden ergens beschikbaar moeten zijn. Dat is dus vooral om de markt in kaart te brengen en om te zien of er nog kansen zijn voor nieuwe ondernemingen.
Ik zie dat je uit Eindhoven komt en je hebt 'Muziekfabriek' onder je naam staan. Toen ik net even op Google zocht vond ik een artikel over Showtek die een studioruimte wouden gaan bouwen onder de naam 'De Muziekfabriek'. Heeft dat iets met u te maken (of mag ik jou zeggen

)? Uit je verhaal maak ik op dat je in principe een dienst aanbied als producer en niet puur de studioruimte verhuurt, klopt dat? Ik denk namelijk dat daar ook al een verschil in kan zitten betreft de brancheomschrijving.
Ik ben inderdaad al een lijst een maken met welke personen of instanties ik contact op nemen voor informatie. Maar goed, zo te horen zijn er hier ook mensen aanwezig die er ervaring mee hebben en er wellicht iets over kunnen zeggen.