• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hordijk panel: Triple LF-VCO / Dual Env / 24dB Filter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Wegens upgrade van mijn compacte systeem verkoop ik een Original Rob Hordijk Design triple panel. Geweldige kwaliteit, handgebouwd in Nederland door één van de meest creatieve modulaire synth-bouwers ter wereld.
Van eerste eigenaar, in perfecte (zgan) staat. En zonder wachttijden! (bij Rob zelf inmiddels ergens tussen 6-12 maanden...)

Specificaties - te veel om op te noemen, naar goed Hordijk gebruik zeer 'diep' en uitermate doordacht. Korte samenvatting:

-Triple LF-VCO; 3 Low frequency oscillators met verschillende golfvormen (sine, (variable) pulse en (variable) triangle) met snelheden van audio-range tot super-slow. Intern genormaliseerd met zeer functionele routing, voltage controlled met unieke 'fluct' en 'sync/halt' functies.

-Dual Env (v1); twee gesyncte envelopes (één ADBDR met voltage control op alle stages en één AD met voltage control op Decay en attenuverter, inclusief S&H functie).
Slimme interne normalisatie met de andere modules op het panel.

-24dB Filter; triple input multimode filter (LP/BP/HP) met ingebouwde mixing en VCA (met kenmerkende Hordijk overdrive). Uitgebreide voltage control, ook op resonance.

Schema van het Panel

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    83,5 KB · Bekeken: 108
Foto van het Panel

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    65,8 KB · Bekeken: 106
Oh sorry: vraagprijs is 850 euro.
Afhalen in Alphen aan den Rijn of aangetekend verzenden tegen kostprijs.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back