[link] Vintage samples (voor S5/6000) Hollow Sun

Origineel geplaatst door mikemix
Je hebt gelijk, ik stuur denk ik wel een setje op.

maar er anders aan nieuwe thread voor aan.
Mer al de kennis en synths op dit forum kunnen we hun best helpen zoals hun ons ook hebben geholpen.

En ik wil graag meehelpen door mijn sampler beschikbaar te stellen, dus kom maar het je gear naar mijn studio alle!!
En we maken goede samples van je moogs, jupiters, arps, etc etc

Origineel geplaatst door bambamstudio
maar er anders aan nieuwe thread voor aan.
Mer al de kennis en synths op dit forum kunnen we hun best helpen zoals hun ons ook hebben geholpen.

En ik wil graag meehelpen door mijn sampler beschikbaar te stellen, dus kom maar het je gear naar mijn studio alle!!
En we maken goede samples van je moogs, jupiters, arps, etc etc

Ik zei toch dat je te goed bent voor deze wereld8o)

Cool, gaan we doen, he Bam is dit niet een leuke aanleiding
om kennis met elkaar te maken?
En dat geldt natuurlijk voor iedereen die met z'n vintage monster
even langs kan komen.
Meteen een leuk sample dagje houden bij jou in Eindhoven?

Michael.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door cyan_circle
en als je geen S5000/S6000 hebt maar wel HALion/EXS24/Kontakt/MachFive + CDxtract... dan ben je ook mooi klaar.

Hoe doe je dat dan met een andere akai (een S-2000 in mijn geval). Als ik nu dus naar die site kijk, dan ben ik ineens weer dat schooljochie die in de etalage van de snoepwinkel kijk, maar nog geen eigen geld heeft. M'n psych zegt dat als ik niet weer wil terugvallen, ik de confrontatie aan moet gaan, dus; hoe kan ik toch bij dit snoepgoed komen?

B.v.d.

d'r staan op die site bij de links een paar links naar (freeware?) programmaatjes die de samples en programs van 't ene naar 't andere formaat kunnen overzetten. ik denk dat je daar wel een heel eind mee kan komen.

Ze hebben het veelvuldig over het programma Translator. Klinkt goed maar om die aan te schaffen, vind ik nogal wat (begint bij $ 120,-). Er is ook een freeware-versie van te downloaden; ongeveer 6mB. Weet iemand of die voldoende is om de samples van Hollow Sun om te zetten naar de S-2000?

Origineel geplaatst door mikemix

En dat geldt natuurlijk voor iedereen die met z'n vintage monster
even langs kan komen.

Helaas zijn mijn vintage bakken een tikje te zwaar om in mijn karretje te tillen dus ik heb wat samples gedoneerd aan Steve (Eminent 310 en CS80) in .WAV formaat.

Hij zal hoogstwaarschijnlijk zeer puik werk afleveren. Ik kan het helaas niet nagaan omdat ik een (durf ik het te zeggen in deze thread;) ) Yamaha A4000 heb.

BamBam ik wil een goede 707kit leveren, keb geen server mogelijkheid om te uploaden,
mag ik ze naar jou mailen svp?

Michael.

Mhoah...meestal zo'n 10mb...daar kom ik niet aan hoor.
ga t zo effe proberen.
wil ik ook wel als ik vanavond tijd heb een "goede" 909 kit fixen...;)

Vind ik ook...wordt een hele gave library!!

Ik had trouwens weer een mailtje:

From: Hollow Sun <steve@hollowsun.com>
Date: Tue Oct 21, 2003 12:28:19 Europe/Amsterdam
To: m.d@quicknet.nl
Subject: JMJ Eminent 310 string sound now at Hollow Sun

Hi Michael,

Fellow Dutchman Marcel Donné has kindly donated the most fabulous Eminent
310 string synth samples which are now available at:

http://www.hollowsun.com/donations/eminent

Truly authentic JMJ! You might like to let your friends on the forum know.

Damn... I wish I could speak Dutch so I could follow this thread!

Regards

Steve
http://www.hollowsun.com

Steve is COOL!8)

Michael.

Back