[groovy club]nieuwe versie!!!

Duart Jansen

Movin'and Groovin'
heb na aardig wat feedback te hebben gekregen de track wat aangepakt en het 1 en ander veranderd,em ook wat beter afgemixed (althans dat moet blijken uit jullie reacties) de opname is nog niet helemaal superclean,maar ik denk dat daar wel doorheen te prikken valt,ben benieuwd hoe jullie em nu vinden...let me know!!!

je vind em op http://www.deadmurder.com/show.php?pk=1856

ow,en hij heet pump that body...

Laatst gewijzigd:
dank u,ik hoop dat er meer mensen zijn nog die het van wat commentaar kunnen voorzien zou erg welkom zijn,ik werk al een tijdje aan de track en heb het arrangement al een tijd klaar,maar na wat feedback heb ik veel dingen redelijk rigoreus aangepakt...dus zou ik wel willen weten of dat ook wat opgeleverd heeft zeg maar...

Origineel geplaatst door Googol
Weinig op te zeggen.
Lekker, goed gedaan:okdan:
pro?

eeeh,nee?amateur muzikant...lol....

maar niemand met wat kritischere noten? :confused:

Origineel geplaatst door Googol
Een zanger/zangeres misschien?

Hij is erg goed opgenomen en goed in balans.(ik luister 'm via mn koptelefoon.)
Ik mis gewoon een tekst.

Ga zo verder:okdan:

ik ben nu bezig met een dance-track met vocals dus watch out... heeft zeker hitpotentie als ik er een goede track van kan maken met een goed arrangement
wie weet istie af over een maandje of iets langer....in ieder geval bedankt!!!

Zeker leuk.

Mis wel wat drive in het ritme. De drums mogen wel wat strakker eigenlijk. Da's hip tegenwoordig. Dit lijkt wel verlegen gemixed of zo. Dan wordt het ook moeilijker om de balans goed te houden.

En de mp3 is niet zo goed geencoded, je hoort het hoog aliasen. Daarvoor zou ik iets anders nemen. LAME bijv die is gratis en uitstekend voor dit soort werk.

En zoals ik wel vaker doe. Ik heb er even mee gestoeid qua mastering. Dat je ongeveer een idee krijgt hoe ik er naar luister zeg maar. Wat meer compressie, wat EQ en andere trukjes. Zodat het wat strakker en voller klinkt.
http://faxis.dyndns.org/synthforum/pumpthatmastered_fused.mp3

Origineel geplaatst door fuse
Zeker leuk.

Mis wel wat drive in het ritme. De drums mogen wel wat strakker eigenlijk. Da's hip tegenwoordig. Dit lijkt wel verlegen gemixed of zo. Dan wordt het ook moeilijker om de balans goed te houden.

En de mp3 is niet zo goed geencoded, je hoort het hoog aliasen. Daarvoor zou ik iets anders nemen. LAME bijv die is gratis en uitstekend voor dit soort werk.

En zoals ik wel vaker doe. Ik heb er even mee gestoeid qua mastering. Dat je ongeveer een idee krijgt hoe ik er naar luister zeg maar. Wat meer compressie, wat EQ en andere trukjes. Zodat het wat strakker en voller klinkt.
http://faxis.dyndns.org/synthforum/pumpthatmastered_fused.mp3

top man!!! ik zit de laatste tijd erg te rotzooien met de mix,van dit nummer ik krijg het maar niet goed,heb em ook al door o-zone gerunned,en dat van die mp3 ligt puur aan de opname...die was erg slecht gelukt(opgenomen in cubase terwijl ik ook afspeel van cubase...werkt niet lekker dat 2 richtings verkeer op m'n hd...)
De drums en bijna alles loopt al door compressors en eq's maak ik krijg steeds niet de juiste balans tussen het geheel,ik had eerst problemen met het laag,maar ik hoop dat het laag nu in ieder geval wel goed zit...
ik zal nu even naar jouw versie luisteren....
okey geluisterd,hoorde er persoonlijk niet zo heel veel verschil in,kan aan mij liggen in ieder geval bedankt voor de moeite,ik zal er nog weer eens wat aan werken en proberen de rythme's wat strakker te krijgen nog,ik zit alleen kwa compressie bijna tegen m'n cpu plafond aan(daardoor staat de latency ook niet heel erg laag...)
in ieder geval bedankt voor je commentaar,ik laat em alleen even een paar dagen rusten,want continue aan hetzelfde werken vertroebeld mijn gehoor een beetje,ik post wel ff een betere over een paar dagen
nogmaals bedankt voor je moeite,hier kan ik wat mee!!!

Feedback van Astro.

Feedback van Astro.

Je vroeg om wat kritische noten;

Nou die heb ik wel. Ik vind dat het nummer fantasie mist. Dit soort nummer heb ik al vele gehoord. Moet ik zeggen is wat je doet goed is. Maar ik vind het niet zo verrassend. Vertel er ook even bij dat het niet mijn muziek is. Verder hoor ik wel dat je een bekwaam muziekant bent.

Hoop dat je de kritiek kunt waarderen.

Grt. :doei: Astro.

Re: Feedback van Astro.

Re: Feedback van Astro.

Origineel geplaatst door astronaut
Je vroeg om wat kritische noten;

Nou die heb ik wel. Ik vind dat het nummer fantasie mist. Dit soort nummer heb ik al vele gehoord. Moet ik zeggen is wat je doet goed is. Maar ik vind het niet zo verrassend. Vertel er ook even bij dat het niet mijn muziek is. Verder hoor ik wel dat je een bekwaam muziekant bent.

Hoop dat je de kritiek kunt waarderen.

Grt. :doei: Astro.

ik waardeer elke vorm van kritiek ook voor mij negatieve...lol... daar leer ik alleen maar van dus ook dat is welkom,ik maak wel eens wat tracks die meer experimenteel zijn,maar dit is daar niet 1 van... misschien dat andere tracks van mij je wel kunnen bekoren check voor meer tracks op: http://www.deadmurder.com/band.php?owner=58&artist=D.J.Conflict

Back