MP.nl aangeboden :)

Origineel geplaatst door demian
Als het echt zo is dat music house de partij heeft opgekocht vind ik dat gewoon ronduit *walgelijk*.
Ik zal daar ook niets meer kopen dan! Er van uitgegaan dat zij het zijn geweest.

Jammer dat echte liefhebbers geen kans hebben gekregen =(
Punt A) Het is helemaal niet duidelijk dat MH de zaak heeft opgekocht. Misschien is het feedback wel of Staffhorst of een synthfreak. Er zijn genoeg synthliefhebbers in Utrecht.
Punt 2) Wat dan nog! Dan had jij 6000 EURO moeten bieden, of 7000 EURO. Spul kopen wat 16 jaar in een loods ligt doet het vaak niet meer. Moet je allemaal repareren. Ooit een synthi Aks gerepareerd?
Punt III) Heb jij daar al ooit iets gekocht?

Sorry hoor, maar MH pesten is zo enorm suf.

Origineel geplaatst door demian
Er van uitgegaan dat zij het zijn geweest.

Zei ik, wat zo veel wil zeggen als 'onder voorbehoud'. :)

Ik heb een redelijke prijs geboden op de EMS AKS..da's de enige synth die ik nog wil.
Ik zit er nu over te denken om een lening af te sluiten om er een te laten maken, er zijn er nu al een aantal aan mijn neus voorbij gegaan, wordt het aardig beu.

En nee, ik heb daar nog niks gekocht. Wat wil je met die prijzen.

Laatst gewijzigd:
Handel is handel en eerlijk is eerlijk.

Er is gewoon een partij oude synths verkocht aan de hoogste bieder door iemand die er geen verstand van heeft.

En als je een bepaalde synth echt zo heel graag wilt hebben dan ga je er gewoon keihard voor sparen, sluit een lening af, verhoogt je hypotheek, doet je wijf de deur uit of verkoopt je auto.

Maar ga dan niet zo zielig lopen bleren als iemand met meer geld en meer lef je voor is geweest.

Origineel geplaatst door BasicSystem

Er is gewoon een partij oude synths verkocht aan de hoogste bieder door iemand die er geen verstand van heeft.

En als je een bepaalde synth echt zo heel graag wilt hebben dan ga je er gewoon keihard voor sparen, sluit een lening af, verhoogt je hypotheek, doet je wijf de deur uit of verkoopt je auto.

Maar ga dan niet zo zielig lopen bleren als iemand met meer geld en meer lef je voor is geweest.

;)

Origineel geplaatst door BasicSystem

- Handel is nooit eerlijk geweest hoor schatje, de geen met meer geld wint altijd! eerlijk hoor.

- Meer lef ? ik heb al het geld geboden wat ik op kon nemen en had mijn vakantie volgende week daarvoor willen laten schieten, hou op over lef. :z

- Als de koper een liefhebber is dan gun ik het hem van harte, als het een opkoper is geweest die woekerwinst wil maken vind ik dat ronduit triest. zie punt 1, Jammer, maar ik ben het niet met je eens.

- Het was niet de bedoeling om 'music house' zwart te maken, ik pikte dat ook maar toevallig op in deze thread. excuses naar 'music house' bij deze.

- lees mij niet de les, ik zeg alleen wat IK vind, ik lees jou ook niet de les :(

Origineel geplaatst door virkaz
de gejatte zooi van junkie xl is weer terug :)

Het is ook dezelfde loods waar meneer Heineken en Doderer ooit een paar nachtjes hebben overnacht.
in opdracht van Peter R. de Vries wordt de loods eindelijk afgebroken:D

Ik weet zeker dat dit gewoon een kut grap van iemand geweest is
Zeer waarschijnlijk nog van iemand op dit forum
Want het kan niet dat de verkoper inderdaad de mooiste synths op aarde vind in ze schuur
En ze dan ook nog is voor dat bedrag van 5000 euro verkoopt
Jullie laten je zelf allemaal opnaaien hahahahahahaa (nee ik zit er niet achter)
Want ik heb geen fuck gehoord van die jaap en had gerust ff gaan praten over 10.000 euro bij de bank

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik weet zeker dat dit gewoon een kut grap van iemand geweest is
Zeer waarschijnlijk nog van iemand op dit forum
Want het kan niet dat de verkoper inderdaad de mooiste synths op aarde vind in ze schuur
En ze dan ook nog is voor dat bedrag van 5000 euro verkoopt
Jullie laten je zelf allemaal opnaaien hahahahahahaa (nee ik zit er niet achter)
Want ik heb geen fuck gehoord van die jaap en had gerust ff gaan praten over 10.000 euro bij de bank

It wasn't me :)

De herkomst van alles synths:

De herkomst van alles synths:

het ruim van de Neeltje Jacoba. Mabel zei tegen Klaas:"Alsjeblieft, die rotzooi er uit of ik!"
De man uit zuid amerika riep:" daht sein die sints van die Lange, weet jai dat nie meer Meebel? Jij zette ze in die lootsz!"
Overigens was ik letterlijk de eerste die de advertentie zag, had gehoopt "wie -het-eerst-komt" etc. maar ja, €5000...Pfff. Ik denk inderdaad ook dat het wel een enorme gok is om zoveel geld voor verroestte printplaten te betalen.

Die verkoper had nog geluk zelfde geld stond z,n telefoon nummer er bij :D

In ieder geval hebben we allemaal hetzelfde mailtje gehad, hmm..... ;)

Affijn, gaat mijn bied-bedrag (heel wat meer dan die magere 5k) weer fijn terug naar de bank, zijn pech als het echt was.

Op naar de volgende opruiming!!! :D

het mailtje van vanmiddag lijkt toch geloofwaardig.
:confused:
maar ik snap dr ook niks meer van
in heel zierikzee woont trouwens maar 1 familie muis, waar jaap muis een onbekende voor is.

Heet ie gast echt zo?

dus het wordt:

VERKOCHT: KAT IN DE ZAK DOOR J.MUIS

waarna hij er als een motormuis vandoor ging op zijn zelfgefabriceerde Synthi brommer
Is daarna nooit meer in Zierikzee geweest.

Re: De herkomst van alles synths:

Re: De herkomst van alles synths:

Origineel geplaatst door VL7
het ruim van de Neeltje Jacoba. Mabel zei tegen Klaas:"Alsjeblieft, die rotzooi er uit of ik!"
De man uit zuid amerika riep:" daht sein die sints van die Lange, weet jai dat nie meer Meebel? Jij zette ze in die lootsz!"
Overigens was ik letterlijk de eerste die de advertentie zag, had gehoopt "wie -het-eerst-komt" etc. maar ja, €5000...Pfff. Ik denk inderdaad ook dat het wel een enorme gok is om zoveel geld voor verroestte printplaten te betalen.

Synth's nei geen blaffers die lange speulder er af en toe op!!! lol lol}:|

Nee even zonder dolle volgens mij zijn we er gewoon in geluist,vette synth in een schuurtje ik geloof er niks van je checkt dit toch effe op the internet.

Jullie moeten gewoon geduld hebben mannen!

Rond 5 december worden er veel meer Sints aangeboden. Die zijn zelfs nog ouder.

Back