MP.nl aangeboden :)

Ik heb gister een keer een mailtje terug gehad en volgens mij is het geen joke.Heb nog Replay gedaan maar niets meer er van vernomen.

Mensen,

Sprookjes bestaan niet,

het kan toch niet zo zijn dat de 10 meestgewilde vintage synths (ems etc) in een keer in een schuur gevonden worden.

Oh ja, ik heb nog wat synths in de schuur liggen, maar hoe ze er komen en wat ik voor betaald heb weet ik niet meer. Ik heb nog net genoeg intellect om merknaam en type op te schrijven. Een moog minimoog, wat is dat????

No way..........................

Origineel geplaatst door marcuuu
Ik heb gister een keer een mailtje terug gehad en volgens mij is het geen joke.Heb nog Replay gedaan maar niets meer er van vernomen.

Waarschijnlijk iemand die chronisch aandacht te kort komt en na de advertentie er weer twee weken tegen aankan. Namelijk 3000 emails van mensen die vragen, heeft u de EMS nog?

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Niet geschoten is altijd mis... :)

Ik krijg net een mailtje van de verkoper dat de hele partij voor 5000 Euro naar iemand in Utrecht is gegaan. Hmmm... Music House? :confused:

het zou kunnen ..:confused:

Laatst gewijzigd:
Blijf het vaag vinden, maar ja, als MH ze heeft staan ze er binnenkort op de occassionpagina. :)

Voor veel uiteraard...........................................................

Ik zie het

Hallo,

Ik sta versteld van al de reakties die ik gekregen heb, de partij is vandaag als 1 koop weggegaan aan iemand uit Utrecht voor 5000 euro, wat uit al de reakties het hoogste bod was.
Ik moest er snel van af ivm dat de loods afgebroken moet worden aan het eind van de week.
De spullen lagen ook al zo'n 16 jaar in de loods, ik wist niet dat het zo'n waarde had.

In ieder geval bedankt voor je reaktie.

Met een vriendelijke groet,

Jaap

Die vent is
:stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid

Volgens mij is alles bij elkaar zo'n Euri 17.000 waard. Ik zou dus erg blij zijn met Euro 5000 (not).

Inderdaad :stupid

Stel ik vind een stoffige auto in mijn garage. Altijd onder een zijl gestaan. Iets met Rolls Royce Silver Shadow erop. Leuk zilverkleurig beeldje van een dame met vleugeltjes op de motorkap. Geen idee wat het is. Of iets blauws, merk Bu... Buga... Bugat of zoiets. Dan ga je je toch even verdiepen in de waarde... of ben ik nu gek...

Als het echt zo is dat music house de partij heeft opgekocht vind ik dat gewoon ronduit *walgelijk*.
Ik zal daar ook niets meer kopen dan! Er van uitgegaan dat zij het zijn geweest.

Jammer dat echte liefhebbers geen kans hebben gekregen =(

Tja... een heel andere theorie: wie heeft nu zoiets in een loods staan zonder te weten hoe en wat?

Is het niet mogelijk dat e.e.a. recentelijk / langer geleden op zeer selectieve wijze 'van de vrachtwagen is gevallen'?
Vind het nogal een vaag verhaal... :confused:

Ra Ra PolitieSmiley! :smeris:

Origineel geplaatst door P-Five
Stel ik vind een stoffige auto in mijn garage. Altijd onder een zijl gestaan. Iets met Rolls Royce Silver Shadow erop. Leuk zilverkleurig beeldje van een dame met vleugeltjes op de motorkap. Geen idee wat het is. Of iets blauws, merk Bu... Buga... Bugat of zoiets. Dan ga je je toch even verdiepen in de waarde... of ben ik nu gek...

Dat dacht ik ook,

How stupid can one be? Zeker nu toch iedereen google kent etc.

Ook al is het verhaal waar, dan heb je je heel wat reparatie kosten bespaard wanneer jij ze niet gekocht hebt.
Het is heel slecht voor synths wanneer ze A. zelden aangezet zijn de afgelopen 16 jaar
B. in een vochtige koude loods hebben gestaan

Hij wist niet eens of ze nog werkten. Straks heeft die koper uit overenthousiasme kapotte synths gekocht.
Misschien had de loods een funktie van: dump hier de oude niet te repareren apparaten
helemaal afgeragd door muzikanten uit het verleden, want ze zaten in flight cases

Origineel geplaatst door demian
Als het echt zo is dat music house de partij heeft opgekocht vind ik dat gewoon ronduit *walgelijk*.
Ik zal daar ook niets meer kopen dan! Er van uitgegaan dat zij het zijn geweest.

Jammer dat echte liefhebbers geen kans hebben gekregen =(

Dat ken je pas beoordelen als die gear op de occassionpagina staat; weten we ook gelijk hun winstmarges op 2e handsspullen.

Nou ja...

Van de hele lijst mis ik alleen de CS80, de 2600 en de VC10 en het EMS spul. De rest heb ik gewoon staan dus ik mag eigenlijk niet klagen...
Maar ik doe het lekker toch :P

PS zal ook weer eens op zolder kijken...

Back