Another Illusion

Knarruff

Ingeburgerd
Hullo,

Ben op zoek naar commentaar, reacties, suggesties over m'n laatste nieuwe (en voor degenen die tijd hebben al de vorige) tracks.

Je vindt ze allemaal hier met tekst, uitleg en luisterlinkie (en m'n laatste is Another Illusion dus :))

Stijl is in de richting van Feindflug - Assemblage 23 - Icon of Coil - Funker Vogt - Suicide Commando, maar dan naar't schijnt met een trancy goa-achtige tint. Nog steeds geen zang spijtig genoeg.

Alle opmerkingen waar ik iets uit kan leren zijn enorm welkom.

Bedankt alvast!

Knarruff

Laatst gewijzigd:
je laatste nummer is duidelijk een stap voorwaarts binnen je eigen sound. mooie opbouw, goede structuur. de bas zit er stevig onder. het hoog is misschien soms wat te prominent in de climax-stukken. ik zou nog wat meer distortion gebruiken, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak ;)

Wel apart, en anders dan anders. Dus dat is een plupunt. Maar.. ik mis de echte flow en drive. De bass is ook weg en de bassdrum ook. Het kan natuurlijk je bedoeling zijn, maar je track heeft nu geen diepte.

Het mist nog het een en ander is mijn conclusie..

PS, ik wilde ook bij electroBel, maar nu blijkt dat alleen belgen er lid mogen worden?? Wat een flauwekul zeg..

ik heb in alle tracks hetzelfde probleem: de bassdrum verdwijnt in de rest. Zolang ik op m'n monitors (Alesis) luister, komen ze er goed door, maar als ik dan de gewone stereo of CD speler gebruik dan is die drum dus veel minder duidelijk.

En hij staat op max afgeregeld nochtans, meer en hij staat rood. De master output is al zo laag gezet dat ik niet nog minder wil om die basdrum erboven te krijgen. Ik ga toch maar eens een extra basdrum proberen op een extra kanaal. Als ik die een iets andere frequentie geef dan geeft dat misschien net die extra kick.

De lage, midden en hoge dingen gaan al allemaal apart via een bus naar elk hun eigen distortion en dat helpt, maar ik ben er nog niet helemaal.

Vind het wel straf dat ik hier de opmerking zie: "anders dan anders", terwijl de mensen van Gothweb in belgie lijken te vinden dat het allemaal al eens gedaan is en dus weinig origineel??

En elecrobel ... ik denk dat ze het proberen limiteren, niet uit vaderlandsche gevoelens of zo, maar eerder omdat het een project is van studenten uit Leuven die 9/10 niet de tijd hebben om een site met 100den of 1000den users te onderhouden. Laat staan de middelen ... Maar wie weet wat de toekomst brengt?

bedankt voor de feedback trouwens.

Back