FEEST:Synthforum optredens !!!!

Waveglider

Skyglider
geachte forumleden... Het is mij een plezier julie mede te delen dat er zwaar te feesten valt op 22 NOVEMBER !!!

en dit met liefst 6 forum leden op de affische (+ anderen)... Ik heb al gehoord dat er wel wat interesse is voor dit evenement endus wil ik hierbij iedereen inlichten en uitnodigen op dit spektakel...

Er zullen 2 zalen zijn waaronder 1 zaal met dansbare muziek en 1 zaal met ambient/chill-out. Alsook zal er in de chill out zaal een coctailbar aanwezig zijn.

De artiesten en dj's zijn allemaal zwaar ok en komen uit Nederland,Belgie en Amerika. Al de namen staan nog niet vast maar ik wou julie dit toch al laten weten zodat julie dit in julie agenda kunnen noteren.

Dit alles gaat door in Ruisbroek bij Puurs (niet bij brussel) - wat niet ver achter Antwerpen ligt. route beschrijving volgt nog wel maar het is supermakkelijk te vinden. Voor degene de afstand wat ver is voor savonds terug te geraken nodig ik uit om te blijven slapen in mijn woonkamer (zelf slaapzakje meenemen). De logeerbedden zijn helaas al volzet.

Ik hoop hier goeie reacties op te krijgen zodat dit een leuk Synthforum feest mag worden !

Oja.. voor de prijs zal je het echt niet moeten laten wat met een paar eurootjes zal het zeker in orde zijn.
Verwacht zo-ie-zo geen groot evenement- beide zalen zijn niet zo groot maar reuze gezellig !

Dus ... 22 NOVEMBER vrij houden iedereen !

main room:

21.00 - 22.00 plaatselijke dj -techno set 1
22.00 - 23.00 Remenance - trance LIVE
23.00 - 00.00 plaatselijke dj -techno set 2
00.00 - 01.30 Translactica - trance LIVE
01.30 - 02.30 Pjotr G - techno LIVE
02.30 - ?? ?? Dj Jowan - trance/techno

Chill room:

21.00 - 23.00 Dj Bambam set 1 - Chill out
23.00 - 00.00 C738 - Ambient/Electro/... LIVE
00.00 - 01.00 Dj Bambam set 2 - Chill out
01.00 - 02.00 Kneel - Ambient/noize/soundscapes LIVE
02.00 - ?? ?? Dj Bambam set 3 - Chill out

'k heb contact gehad met de lui van qlimax. dat wordt een week later gehouden 8o)

:D

-C-

Cool!

Als ik die dag niks aan de hand heb, zou het wel is best kunnen zijn dak ook is binnewip (als de buitenwipper me niet tegenhoud natuurlijk :peukie: )

grrr! ;{ dan heb ik al een ander feestje ...! spijtig maar dan kan ik er niet bij zijn.
jammer dat je het zo laat liet weten want ik wilde er wel bij zijn :(

Origineel geplaatst door bambamstudio
2x een feestje ? :)

nee het forum'plaats antwoord'knopje 2x ingeduwd ;)

Attachments

• antwoord.jpg
    antwoord.jpg
    1,6 KB · Bekeken: 134
Origineel geplaatst door bambamstudio
je mag bij mij overnachten als je wilt martijn

Goeie aanbieding, had er al over gedacht je te vragen. Maar moet dan reizen vanuit Warschauw (weet ik veel hoe je het spelt), Polen. Dat wordt hem dus niet!

Tot mijn grote spijt wil ik u melden dat ik helaas niet op dit evenement aanwezig kan zijn,daar ik al andere afspraken heb..
Ik hoop dat u dit begrijpt.....

Oftewel IK wil ontzettend graag komen maar kan ECHT niet ik heb hier verschrikkelijk de balen van omdat de Line Up niet de minste is !!! :D

DJ Bam Bam? :confused:
Ik dacht dat je alleen produceerde Bambamstudio?

Hm, maar feestje klinkt interessant... Ik zal eens koeken ende loeren ;)

22 november. Dat is op een zondag... :confused:

Hmmm; dat komt slecht uit ivm de volgende maandag ochtend... op mijn werk.. Ik dacht dat het op 1 november gehouden werd..... dat zou echt veel beter uitkomen.

Wanneer is het nou precies, en hoe laat begint/einidigt het?

Wel :okdan: :okdan: :okdan: zo'n initiatief om een feestje te organiseren

Back