Autopsy By Proxy

vink

atropos-krans-os
de meest diepteloze stad van dit kale land
een track waarbij ik iets van mijn werkwijze ben afgeweken, de stijl blijft overeind staan..

alle presets zelfgeprogrammeerd, eigen stem voor de stemsamples..

de cs80 heeft wel een heel erge blade runner resonantie [...] terwijl de preset, die ik al een tijd geleden gemaakt had, deze niet heeft. in een opwelling, dacht ik kijken wat de arpeggiator doet... en dat in kombi met de gebruikte reverb-plugin...

de drumkomputer is de lynndream, maar dan per drumgeluid, geheel naar eigen hand gezet.

verder hoor je de minimog v2 en de arp 2600 v2.

luister! geniet of ga over tot een autopsie...

Laatst gewijzigd:
De instrumentalen vond ik heel goed.. De vocalen vond ik minder. Al bij al leuk om naar te luisteren. Succes ! :)

dank je, gloomer! ja, ik vind de stemsamples ook wat ondermaats. ik moet de sampler nog in mijn vingers krijgen. een volgende track, zal ook weer stemsamples gebruiken en ik ga dan alle mogelijkheden eens goed bekijken. wie weet, kan ik dan, de stemsamples voor dit nummer tevens verbeteren, of ik laat het zo.

Ja vet hoor, die vocal samples vind ik niet zo tof nog, kan beter denk ik (en minder vaak)

Haha, en die te vroege 'snare' de hele tijd ook.. doe je express he :P

Ja vet hoor, die vocal samples vind ik niet zo tof nog, kan beter denk ik (en minder vaak)

Haha, en die te vroege 'snare' de hele tijd ook.. doe je express he :P
dank trigg! je die snare doe ik ekspress.. hoe wel van net er naast, wel goed getimed dan...

de vocal samples zijn ondermaats, misschien tog een idee om die te verbeteren.

Zeer cool! Je maakt erg originele muziek :)
Ik heb ook even snel naar wat van je andere tracks zitten luisteren en het doet me enigszins aan een soort vage mix tussen Nitzer Ebb en Front 242 denken.

Ga zo door!

Gaaf zeg! :okdan:
Ik vind de samples juist cool. Zo zie je maar, smaken verschillen.

dank je Scrape, nu ga ik weer twijfelen... dat vocal samples wel lekker werken... je wordt altijd enigszins beinvloed door opmerkingen... uiteindelik weeg ik het altijd zelf, eigenwijs genoeg..., af...

wel opvallend dat voor de vocal samples, de meeste diskussie opwekken... leuk dat je 'm gaaf vindt!

Zeer cool! Je maakt erg originele muziek :)
Ik heb ook even snel naar wat van je andere tracks zitten luisteren en het doet me enigszins aan een soort vage mix tussen Nitzer Ebb en Front 242 denken.

Ga zo door!

dank je marc! fijn om te oren dat je het erg originele muziek vindt. ligt zeker ook aan de amuzikale wijze waarop werk.... o nitzer ebb en fronr hebben zeker invloed op mijn werkwijze, of het gevoel waarmee ik tracks maak, naast coil en foetus, om 2 anderen te noemen. leuk dat nog wat 'gesnuffeld' hebt!

Laatst gewijzigd:
De Synths zijn echt goed gedaan. Het is eigenlijk een hele spannende track, waarin ik de hogere vocals er te hard uit vind springen. Misschien moet je die wat octaven verlagen zodat het beter bij het geheel gaat passen. Wat side chaining gebruiken voor wat leuke effecten.

Ik vind het gaaf gedaan, mooi atmosphere.

Top werk!

De Synths zijn echt goed gedaan. Het is eigenlijk een hele spannende track, waarin ik de hogere vocals er te hard uit vind springen. Misschien moet je die wat octaven verlagen zodat het beter bij het geheel gaat passen. Wat side chaining gebruiken voor wat leuke effecten.

Ik vind het gaaf gedaan, mooi atmosphere.

Top werk!

dank je, over het synth-werk, besteed altijd veel aandacht aan, vanwege het plezier om geluiden te maken.... ook dank dat je het een spannende track vindt... side-chaining is iets wat nog niet gebruikt heb, en nog leren moet, ik weet wat het kan opleveren. de vocals blijven, zoals bij de andere reakties ziet, een twistpunt...

Tof sfeertje, lekker filmisch hier en daar. Voor mij hoeven die vocalen niet, maar dat zal wel smaak zijn. Ze kunnen in ieder geval wat spaarzamer toegepast worden.

dank! en wederom de vokalen... ik zal eens een autopsie gaan plegen... op deze track...

Back