TT-303 BassBot

Status
Please reply by conversation.

nick1000

Ouwe rot
in de ban
Hallo iedereen

Ik ben op zoek naar een Cyclone TT-303 bassline die in goede staat verkeert. Liefst met doos en alle bijgeleverde toebehoren. Ik ben bereid om 350 euro te geven.

Met vriendelijke groeten.

Je weet wat de nieuwprijs is?

75 euro meer, garantie, nieuw uit de doos en zeker weten het nieuwere model zonder potmeter problemen. En geen benzine kosten of verzendkosten want verzending is gratis. Voor die 75 meer zou ik niet moeilijk gaan doen! Succes!

Je weet wat de nieuwprijs is?

75 euro meer, garantie, nieuw uit de doos en zeker weten het nieuwere model zonder potmeter problemen. En geen benzine kosten of verzendkosten want verzending is gratis. Voor die 75 meer zou ik niet moeilijk gaan doen! Succes!

Ja, ik weet het. Liefst zou ik een nieuwe kopen. Maar ik heb eigenlijk geen ervaring met online kopen. En ik heb ook geen visa, noch enige andere vorm van online betalen(PayPal, enz...). Ik weet ook niet indien ik er eentje bestel op de site of ik dan cash kan betalen, bij levering thuis. Indien dit mogelijk zou zijn, dan is het probleem opgelost.

Edit: heb daarnet eentje willen bestellen via overschrijving, maar hun bank gegevens is klopt niet. Daardoor i de transactie niet kunnen door gaan.(mijn bank is Fortis).

Bankoverschrijving dan? Bij Thomann is dat ook mogelijk. Anders mail of bel je even naar ze wat de mogelijkheden zijn...

Ok, he echt geen zin meer in deze onzin, qua bestellen en betalen. Ik ga gewoon straks naar Keymusic en koop gewoon een tb-3.

Vermits ik een tb-3 heb gekocht deze namiddag , mag dit als gesloten worden beschouwd.

En hoe bevalt die qua klank?

Status
Please reply by conversation.
Back