• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg 01/RW te koop of te ruil

renepela

Ouwe rot
Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten mijn geliefde Korg 01/RW weg te doen.
Het is dus de rack versie van de Korg 01/W. Kom je niet vaak meer tegen.

De backlight is helemaal perfect. Daarnaast is er een kleine modificatie uitgevoerd. Er is namelijk een extra knop gemaakt om de backlight aan of uit te zetten (zie foto's). Op deze manier kan de backlight dus uit staan ondanks dat je hele rack aan staat. Handig als je hem even niet gebruikt.
De knop zit echter wel op de plek van de koptelefoonuitgang. Die is dus opgeofferd. Het is heel fraai gedaan en werkt perfect.

Vaste prijs: 175 euro.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Last edited by a moderator:
Even wat foto's.

Te zien is dat het dsplay nog perfect werkt. Als je goed kijkt zie je ook dat op de plek van de phones uitgang nu een drukknop zit waarmee het scherm uitgezet kan worden, terwijl de 01/rw gewoon aan staat. Handig als je altijd je hele rek aan hebt staan, zonder dat je op dat moment de 01/rw gebruikt. Voorkomt het slijten van de display,

Attachments

• 20160802_222641_resized.jpg
    20160802_222641_resized.jpg
    41,5 KB · Bekeken: 82
  • 20160802_222705_resized.jpg
    20160802_222705_resized.jpg
    27,1 KB · Bekeken: 90
Ik ben eventueel ook wel geinteresseerd in een ruil met kleine bijbetaling van mijn kant.

Opties zijn o.a.:
Alesis Micron
Akai Miniak
Yamaha DX7-II
Yamaha AN1X

Kom op mensen, wie maakt me los?

En schop....

Back