Under Your Wings

Loeloeb

Nieuwkomer
Hallo Synthforum!

Vanaf vandaag actief op de forum dus post ik maar meteen een nummer. Ik ben bezig met een album met de volgende vibe en zou graag wat feedback willen krijgen, niet zozeer op afmix maar meer op de style en sfeer!

https://soundcloud.com/beam3r/under-your-wings

Cya:doei:

p.s. vocals zijn verre van perfect hehehe

Last edited by a moderator:
snare is mooi, knappe melodie, vocals zijn toch cool.. Lekkere bassdrum.. chille sfeer.. mooie keuze van instrumenten.. leuk baslijntje.. Nou, dat was ie. Veel succes met het afmaken van je track. ;)

Haha, toffe reactie! Weet niet of ik sarcasme bespeur? Wat technische kritiek zou ik wel kunnen gebruiken :D

Het heeft duidelijk een vibe, is niet helemaal mijn smaak maar prima neergezet. Om toch iets over afmixen te zeggen. De kick die er op 0:33 inkomt helpt de vibe compleet om zeep wmb. Die drukt opeens de helft van de elementen helemaal weg die volgens mij met zorg vormgegeven zijn. Terwijl het een beetje een karakterloze kick is. Daarnaast vind ik de kick en de hi-hat niet lekker getimed. Te veel swing denk ik. Hoop dat je hier iets mee kunt :).

Ha Drant!

Thanks voor je response. Je hebt gelijk, de kick past niet echt in het geheel en teveel compressie. Die hihat timing was een render foutje, ik ga met je feedback aan de slag.

Appreciate :)

Back