RSF Kobol + Blackbox / Rode Synton Syrinx

Voor een Ems.

Ik heb de synton toen voor 2200 euro gekocht en heb hem ook een beetje gekocht als goede investering. Ik heb er nog steeds geen spijt van gehad maar denk wel dat er ooit wel weer een syrinx bijkomt.

Hij klinkt dus echt goed dan? :)

Origineel geplaatst door fuse
Hij klinkt dus echt goed dan? :)

De syrinx??

Hij klinkt erm.....interessant:D Dat formant filter is ideaal om stemachtige geluiden mee te maken en het is best wel een synth die kan schreeuwen. vco sync was ik niet echt onder de indruk van en het feit dat je de pitch niet aan een envelope kan toewijzen vond ik ook een klein minpuntje. voor de rest is het een ontzettend expressieve synth die geweldige leads kan maken.

Ben zelf al best wel lang op zoek naar een Syrinx! Maar 2200 pond?! Net iets te veel voor mijn wallet!=(

Origineel geplaatst door Cisco
Ben zelf al best wel lang op zoek naar een Syrinx! Maar 2200 pond?! Net iets te veel voor mijn wallet!=(

Als je een heel zeldzame synth wil, zal je wel veel mogen betalen vrees ik. Maar die €2200 valt best nog mee vind ik (je krijgt dan wel ongeveer de "interessantste" filter op deze aarde). Maar ik zou persoonlijk ook niet boven de €3000 gaan voor een Syrinx.

Voor iedereen die een Syrinx zoekt: ga eerst luisteren voordat je 'm koopt. Het kan zijn dat hij tegenvalt... Zijn klank zit meer in de hoek "apart" dan "goed".

Eenmaal... andermaal... verkocht aan die kwijlende mijnheer in die witte dwangbuis...

Ik heb twee jaar geleden voor de mijne 3500 DM betaald. 3500 Euro !!! Mooie prijs...

Back