Zaterdagavond Jam met Octatrack, A4, OP-1 en vPed

Marc

Ouwe rot
Gisteren even een snel jammetje gedaan.. verbruik is ongeveer 1 bak koffie, 2 cola en 2 biertjes.

Luisteraars die de eerste track te eentonig vinden kunnen wellicht doorspoelen naar de tweede meer melodieuze track welke begint rond de 5 minuten.

Alvast bedankt voor het luisteren/kijken.

Last edited by a moderator:
die tweede track is erg mooi... die bass sound geeft het een mooie warme body...

de eerste vond ik persoonlijk wel langdradig ja, mooi wel en knap gedaan. Heb niet geskipped ;)
De tweede was heel mooi, die bass is inderdaad de maxx. Well done Marc.

Beide tracks zijn heel leuk en ritmisch, tweede gedeelte inderdaad mooier met de melodielijnen erdoorheen.

2e gedeelte erg goed!

Maak daar een aparte youtube-vid van :)

die tweede track is erg mooi... die bass sound geeft het een mooie warme body...

Bedankt! :okdan:

2de track erg mooi. ;-)
Heb je al eens aan Warp records gedacht ?

Nee, nog niet aan gedacht.. Alle labels adverteren tegenwoordig met 'stuur ons alsjeblieft geen muziek' ;)

de eerste vond ik persoonlijk wel langdradig ja, mooi wel en knap gedaan. Heb niet geskipped ;)
De tweede was heel mooi, die bass is inderdaad de maxx. Well done Marc.

Top! :okdan:

Beide tracks zijn heel leuk en ritmisch, tweede gedeelte inderdaad mooier met de melodielijnen erdoorheen.

Veel dank en de 2e is duidelijk favoriet hier (had ik wel verwacht) :)

2e gedeelte erg goed!

Maak daar een aparte youtube-vid van :)

Ook al een hele discussie over op Youtube ;) Ik had wellicht de volgorde moeten omdraaien, maar zo is de impact van de 2e track ook weer beter.

hoe komt die kick zo lekker ponchy in de eerste? Zeer prettige presence en prikt precies lekker door de mix heen. Wat is je chain daarvoor?

De kick komt uit de Analog Four.. Ik heb altijd betere analoge drum geluiden uit de A4 weten te halen dan bijvoorbeeld de Analog Rytm, maar dat zal ongetwijfeld wel aan mij liggen :)
Verder maak ik veel gebruik van de LFO's op de Octatrack om op de Kick een korte volume drop op de rest te doen, zodat deze beter naar voren komt in de mix.. (sidechain emulatie)

Back