Toetsen Roland JP-8000

Status
Please reply by conversation.
Heeft er iemand nog witte toetsen voor een Roland JP-8000 liggen?
Ik ben op zoek naar de witte D-E-F-G-A-B. Had ze via ebay besteld maar de verkoper heeft de verkeerde opgestuurd, ondanks zijn advertentie dat ze voor de JP-8K zouden zijn...
Het gaat om het Roland SK7 keyboard, dat volgens mij ook in de roland D70 voorkomt.

Nee, ben niet helemaal zeker...ik had deze besteld vanwege de titel:
http://www.benl.ebay.be/itm/261547980122?ul_noapp=true
Maar die zijn te kort...moeten deze zijn:

correct%20onces_zps3akbwstc.jpg

Het blijft vreemd, aangezien de verkoper er echt bij zet dat ze ook voor de JP8000 zijn inderdaad.. Al contact opgenomen met de verkoper? Dat je ze terug wilt sturen, en dat hij voor de shipping terug mag betalen?

Ja, hij is op vakantie volgens ebay tot 16 augustus dus hij heeft nog niet geantwoord.
De toetsen zijn ook nog niet aangekomen trouwens, maar de afmetingen en foto komen niet overéén met de originele toetsen.
Dat kon ik bij het bestellen echter nog niet weten. Ik hou je op de hoogte.

Volgens mij had de JP8000 een SK9 keyboard, en geen SK7 keyboard. Zit ook in de Fantom serie (61 en 76 keys, uiteraard niet in de 88 versie)

Dat is helemaal correct Marco. De verkoper had zich vergist. Ik heb ze kunnen terugsturen en opnieuw elders besteld.
Mocht iemand ooit ook nog zulke toetsen nodig hebben, baxshop kan ze ook leveren voor 3.5EUR het stuk. Hier komen wel nog iets van een 12EUR leverancierskosten en verzending bij.

Ik heb het uiteindelijk toch zelf gedaan Bob, aangezien er dan toch geen soldeerwerk aan te pas kwam.
Heb het ook meteen opgenomen :)

Status
Please reply by conversation.
Back