• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha YS-200 plus memory card

coinoperator

Gevorderd Kakofonist
in de ban
Te koop een goed werkende YS-200
De bekende 4op synth met de losse kiezen :D
Hji gaat vertrekken omdat ik weer eens wat anders heb aangeschaft en mijn muziekhok vol zit en mijn vrouw mijn hobby begrenst heeft tot wat er in die kamer past.
(lekker makkelijk lullen als je dwarsfluit speelt DUH)

Dit is een veelvuldig uitgelachen synth maar dat is beslist onterecht aangezien dit oudje echt goede geluiden produceert.
er zit zelfs een ingebouwde sequencer in.
61 aanslaggevoelige toetsen met aftertouch, je zou 'm zelfs als controller kunnen gebruiken.

extraatje erbij: een MDC32 geheugenkaart (nee niet los te koop)

veel voorkomend probleem bij deze synth. is dat het geluid wegvalt.
Zie elders in dit forum dat dat grondig is opgelost.
ook de interne ingesoldeerde batterij is vervangen door een batterijhouder met nieuwe batterij.
Ook de MCD32 kaart is voorzien van een nieuwe batterij.

Prijsje voor dit leuke oudje is 100 euro
gewoon nix teveel voor deze leuke synth.
Afhalen kan in Arnhem

Back