Party Penthouse Playboys - Bring It Back Together

Dank voor de informatie dokter. ;)

Linda, je track is heel mooi. Rustgevend, chill. Solo was heel mooi. Vocoder ook. Het fimpje, wow goed gemaakt hoor, ik zou het zelf niet kunnen. Prima de luxe, doe zo voort ! :)

Lekker bezig! Royksopp meets air meets jameroqaui

Dank voor de informatie dokter. ;)

Linda, je track is heel mooi. Rustgevend, chill. Solo was heel mooi. Vocoder ook. Het fimpje, wow goed gemaakt hoor, ik zou het zelf niet kunnen. Prima de luxe, doe zo voort ! :)

Thanks, er zullen er meer volgen, ben ook naar de tracks hier op het forum aan het luisteren, zitten hele toffe, inspirerende dingen bij, krijg veel ideeen over hoe synths te gebruiken zijn, bij wat ik zelf doe, kom uit de gitaar hoek, maar als je composities wil maken, is gitaar/bas alleen veel te karig, synths vullen een groot deel van de sounds in een hoop moderne muziek, plus je kan er van alles uithalen..Tofffff...cheers:mega:

Hai man, Ok duidelijk 8), ik zat me net af te vragen waar, of door wie ik hem het best kan laten mixen, wat kost zoiets tegenwoordig ?? en zit er verschil in een mix voor een vinyl release en een digi release ?? of zit dat verschil in de mastering ?

Thanks voor de uitleg, maar zelf ga ik het nooit klaarspelen, zou niet weten hoe, en heb er ook de apparatuur niet voor..zit te werken met 40 jaar oude Philips boxen :D:D

Chill :okdan::okdan:

Hi Linda,

Als je HiFi apparatuur hebt, dan kan je sowieso geen lekkere mixdown maken. Eigenlijk moet je iemand vinden die van de sporen een mixdown voor je maakt. lijkt mij een leuke uitdaging en wil het ook voor je proberen om te kijken of je de track extra character kan geven.

Maak je in je opnames ook gebruik van compressie, eq-ing enzo of is dit echt rauwe opnamens?

Ik heb niet heel veel tijd om uberhaupt ook zelf te produceren. Als je geduld hebt moet het zeker lukken.

Hi Linda,

Als je HiFi apparatuur hebt, dan kan je sowieso geen lekkere mixdown maken. Eigenlijk moet je iemand vinden die van de sporen een mixdown voor je maakt. lijkt mij een leuke uitdaging en wil het ook voor je proberen om te kijken of je de track extra character kan geven.

Maak je in je opnames ook gebruik van compressie, eq-ing enzo of is dit echt rauwe opnamens?

Ik heb niet heel veel tijd om uberhaupt ook zelf te produceren. Als je geduld hebt moet het zeker lukken.

OK, tof dank je voor het aanbod, ik zal even contact met je opnemen als mijn partners terug zijn van vakantie..(een week of 2)
De sporen zijn inderdaad, nog gewoon rauw, zelf heb ik nooit tracks gemixed, 20 jaar geleden toen ik actief was in een paar bands werd dat door anderen gedaan altijd, opnemen ,mixen..;)

Cheers LL:mega:

Wat me meteen opvalt is dat er 0,0 geen hoog inzit,all de highs opkrikken en uitbalanceren van de individuele instrumenten dus.

Back