xpanded stereo
Ouwe rot
Lekker bezig! Royksopp meets air meets jameroqaui
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik kan je link niet openen![]()
|
Bericht door een moderator:
|
|
|

Lekker bezig! Royksopp meets air meets jameroqaui
Dank voor de informatie dokter.
Linda, je track is heel mooi. Rustgevend, chill. Solo was heel mooi. Vocoder ook. Het fimpje, wow goed gemaakt hoor, ik zou het zelf niet kunnen. Prima de luxe, doe zo voort !![]()

Hai man, Ok duidelijk, ik zat me net af te vragen waar, of door wie ik hem het best kan laten mixen, wat kost zoiets tegenwoordig ?? en zit er verschil in een mix voor een vinyl release en een digi release ?? of zit dat verschil in de mastering ?
Thanks voor de uitleg, maar zelf ga ik het nooit klaarspelen, zou niet weten hoe, en heb er ook de apparatuur niet voor..zit te werken met 40 jaar oude Philips boxen
Chill![]()
Hi Linda,
Als je HiFi apparatuur hebt, dan kan je sowieso geen lekkere mixdown maken. Eigenlijk moet je iemand vinden die van de sporen een mixdown voor je maakt. lijkt mij een leuke uitdaging en wil het ook voor je proberen om te kijken of je de track extra character kan geven.
Maak je in je opnames ook gebruik van compressie, eq-ing enzo of is dit echt rauwe opnamens?
Ik heb niet heel veel tijd om uberhaupt ook zelf te produceren. Als je geduld hebt moet het zeker lukken.

Heerlijk sfeertje! Qua mix kan er inderdaad nog een hoop aan verbeterd worden, daarover is het meeste wel gezegd.

Wat me meteen opvalt is dat er 0,0 geen hoog inzit,all de highs opkrikken en uitbalanceren van de individuele instrumenten dus.

Ik heb je video bekeken, beluisterd, gecomment en geliked
Coole en chille geluiden, vette vocoder.. mooie muziek, kortom.
Veel succes ermee !
Gloomy.
Goed om te horen