• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Quasimidi 309, NI Maschine, Yamaha SPX90 en Behringer BCF2000

tikketakketikke

Nieuwkomer
Quasimidi rave-0-lution 309
De 309 was het 1e apparaatje dat ik aan heb geschaft 2 jaar geleden.
En ondanks dat het een fijn en veelzijdig bakkie is, ben ik er achtergekomen dat ik apparaatjes met geen/minder menu'tjes e.d, een fijnere workflow vind hebben. En om daar financieel en letterlijk ruimte voor te maken doe ik hem weg.

In zeer goede staat, met originele Duitse handleiding, een uitgeprinte Engelse handleiding, de DrumExpansie, en een adapter.

Vraagprijs 375,-

NI Maschine MKl
Zonder software, met doos :p

Vraagprijs 150,-

Behringer BCF2000

Op het potmetertje in de linkerbovenhoek na in goede staat, schijnt goed te verhelpen te zijn, maar gebruik hem niet dus dat laat ik aan een wss handiger iemand over.

Vraagprijs 160,-

Yamaha SPX90

Werkt prima, maar zichtbare gebruikssporen (rackrash ed)

Vraagprijs 50,- (maar mocht je de bovenste 3 al in 1 koop willen, dan krijg je hem er gratis bij :) )

Back