Gezocht: Alesis Ion

Status
Please reply by conversation.
Misschien weet je al van het probleem, maar bij veel ION's heeft de main out het na jaren begeven. Stel dat je hem gaat testen over alleen de koptelefoonuitgang en de verkoper zegt er niets over, dan merk je dat later pas.

Die van mij heeft ook het euvel trouwens. Voor mij geen ramp want ik gebruik gewoon de aux uitgangen (de effecten van de ION boeien mij toch niet).

Het is maar dat je het weet. Verder blijft het gewoon een gave bak.

Heb er eens over gelezen, mijn ion heeft het probleem niet en kreeg eigenlijk de indruk dat het wel meeviel met exemplaren die er last van hadden.

Had het niet meer te maken met de volume pot op de main die ermee ophoud? Mijn ion bij aankoop al kraakte de main volume pot en is meteen terug gegaan naar de winkel die hem naar alesis hebben gestuurd. Is opgelost en nooit meer een kraakje gehoord.

Dat de headphone nog wel zou werken geeft al aan dat de dacs nog gewoon werken en het probleem dus in het circuitje daarna zou moeten zitten.

Ja, hier op SF is ook wel eens wat gezegd over (mogelijke) oorzaken. Ik weet even niet meer precies waar het nu mee te maken heeft, maar het ging mij er puur om Catscan even te waarschuwen.

Ik heb vaak genoeg aankopen getest met alleen een koptelefoon, dus vandaar :)

Status
Please reply by conversation.
Back