3 Nieuwe tracks Dianne Brand op Youtube

SynTheSister

Gereactiveerd actief
Stunning Jumper:

Met twee 808 Basdrums en twee snares. Heb (ook nu weer) veel moeite gehad om het volume van de basdrums en bekkens goed te krijgen. CH kan misschien nog wat zachter?

Clear Energy:

Met nu eens gewoon een natuurfilmpje om van het gezeur af te zijn ;)

Internal Preparation:

Is alweer meer dan een maand online :o:
De afgelopen tijd is flink de klad gekomen in mijn creativiteit en muzikale uitspattingen. Eh... waar doe ik het allemaal voor?

8o

Nou, onder andere voor mij, want ik vind het erg leuk wat je doet

Gewoon lekker door gaan waar je me bezig bent..;-)

Last edited by a moderator:
Eh... waar doe ik het allemaal voor? 8o

Allereerst voor jezelf toch? Het fijne gevoel van lekker met synthesizers etc bezig zijn. Drumpjoeters programmeren, filter cutoff open en dichtdoen, envelope aanpassen etc.
Over de muziek kan ik weinig zeggen, het is niet mijn stijl. Wat ik wel kan zeggen is dat ik het erg appart vind klinken...

Maar blijf er lol in houden zou ik zeggen... :okdan:

Dianne... klink lekker vrolijk allemaal. Ik heb ze alle drie beluisterd. Het zijn wel aandachtwretertjes moet ik zeggen, maar met potentie. Ogen dichtdoen en erbij wegsluimeren lukt mij in ieder geval niet. Zou ook wel weer jammer zijn, want je video's zijn ook van uitzonderlijk goede kwaliteit.... welk programma gebruik je daarvoor?

Belangrijkste is dat je een eigen unieke stijl hebt en die kun je naar allerlei kanten uitbouwen. Waar je aan zou kunnen denken is variatie in hardere en zachtere passages, of subtiliteitjes die prima passen in het stuk (b.v. wisselingen in tempo/toonhoogte hier en daar solootje / contra-melodielijn).

Ik heb alvast naar de eerste plaat geluisterd.. De rest volgt nog.

Ik vond hem goed. Heel mooi geluid, perfect afgemixed en gemasterd, me dunkt.
Speels ook. Leuk filmpje, leuke effecten.

Well done ! :)

De 2e clear energy, ombouwen naar een happy hardcore track ! Hit. Leuke tracks. Drums zitten er lekker in.

Dianne... klink lekker vrolijk allemaal. Ik heb ze alle drie beluisterd. Het zijn wel aandachtwretertjes moet ik zeggen, maar met potentie. Ogen dichtdoen en erbij wegsluimeren lukt mij in ieder geval niet. Zou ook wel weer jammer zijn, want je video's zijn ook van uitzonderlijk goede kwaliteit.... welk programma gebruik je daarvoor?

Belangrijkste is dat je een eigen unieke stijl hebt en die kun je naar allerlei kanten uitbouwen. Waar je aan zou kunnen denken is variatie in hardere en zachtere passages, of subtiliteitjes die prima passen in het stuk (b.v. wisselingen in tempo/toonhoogte hier en daar solootje / contra-melodielijn).

Ik gebruik heel veel verschillende apps (iOS) voor de video's:
iMajicam (het TriColor effect) gebruik ik in de eerste 2 filmpjes en verder iMovie, Frax HD, Matter, VJay, ToonCam, Videorama etc. Of deze apps beschikbaar zijn voor Windows en Android weet ik niet.

Het is een bewuste keuze geweest om meerdere muziekstijlen te maken.

Back