[Trance] Dave-PL - Soul of Ice

Dave-PL

Ingeburgerd
Dit is dan weer het volgende nummer van mij. Het is een paar dagen werk. De melodie heb ik een week geleden gemaakt. Toen werd mijn werk vernield en toen kon ik alleen nog deze melodie redden.

Fruityloops 4.01
Duur: 4.16
192 kb/s
Veel vst's
acces virus classic.

Het is de globale versie, ik ben er dus nog niet helemaal tevreden over.

Nummer: Soul of Ice
Link: http://Dave-pl.myownmusic.de

remixes are alway's welcome

Ehmmm.... dit is wel redelijk standaard trance toch?
Het heeft wel energie en zit wel leuk in elkaar.
Misschien nog meer je eigen ding in leggen en qua geluiden wat minder standaard kiezen.

Origineel geplaatst door fuse
Ehmmm.... dit is wel redelijk standaard trance toch?
Het heeft wel energie en zit wel leuk in elkaar.
Misschien nog meer je eigen ding in leggen en qua geluiden wat minder standaard kiezen.

Dit is zover ik weet z'n eigen geluid, ik heb al 6 tracks van 'm gehoord (via ID&T-forum)

Op id=t kan ik niet meer binnen komen op een of andere manier, ik krijg hetzelfde schermpje als na het inloggen. Denk dat ik maar eens een mail ga sturen naar hun.

Origineel geplaatst door Dave-PL
Op id=t kan ik niet meer binnen komen op een of andere manier, ik krijg hetzelfde schermpje als na het inloggen. Denk dat ik maar eens een mail ga sturen naar hun.

[Ook offtopic]
Heb je niet teveel sessies openstaan op het forum?
[/Offtopic]

Zeg maar welke,

alleen een paar percussie sounds heb ik eruit gehaald, de rest zijn of andere sounds, en alle andere sounds zijn uit de vst's.

Wat is een plucker? Bedoel je die gitaar die er bij de break in kom. Dat is een gitaar die uit de edirol kom.

ja top :D

alleen dat melodietje vanaf 2:05 vind ik niet zo, maar dat is denk ik smaak, heb zoiets al te vaak gehoord...

Bedankt voor de reacties! Ik zal ze gebruiken voor mijn muziek. Btw mijn nummer is op de lokale radio uitgezonden dus mijn dag kan niet meer stuk!

Back