ben_jamin
DISTANZ - ELEKTRON FANBOY
Members,
overlaatst heb ik hier een ELEKTRON remake geplaatst van Bodzin zijn Kerosine track. Jullie waren benieuwd naar wat eigen werk op de elektrons en dit is er nu in de vorm van een 50 minuten durende liveset met 7 tracks. Gefilmd trouwens zodat je toch beetje ziet wat er gebeurd.
Let wel: dit was een try out, de volgende maand ga ik spenderen aan het finetunen van de tracks (meer variatie), nog enkele tracks toevoegen, betere algemene sound en meer repeteren zodanig dat de tracks ook geen 8 minuten spelen maar 5 a 6 minuten. Vanaf dan (oktober) ben ik ook beschikbaar om live te komen spelen.
Bedankt voor jullie luistertijd!
Betere kwaliteit maar zonder beeld:
https://soundcloud.com/distanzmusic/distanz-elektron-liveset
voeg "Distanz Music" gerust toe op FB, SC, ...
overlaatst heb ik hier een ELEKTRON remake geplaatst van Bodzin zijn Kerosine track. Jullie waren benieuwd naar wat eigen werk op de elektrons en dit is er nu in de vorm van een 50 minuten durende liveset met 7 tracks. Gefilmd trouwens zodat je toch beetje ziet wat er gebeurd.
Let wel: dit was een try out, de volgende maand ga ik spenderen aan het finetunen van de tracks (meer variatie), nog enkele tracks toevoegen, betere algemene sound en meer repeteren zodanig dat de tracks ook geen 8 minuten spelen maar 5 a 6 minuten. Vanaf dan (oktober) ben ik ook beschikbaar om live te komen spelen.
Bedankt voor jullie luistertijd!
Betere kwaliteit maar zonder beeld:
https://soundcloud.com/distanzmusic/distanz-elektron-liveset
voeg "Distanz Music" gerust toe op FB, SC, ...
Last edited by a moderator:

)
Maar oprechte excuses voor het feit dat ik je hele set heb uitgeluisterd, de moeite heb genomen om (oprecht) commentaar te geven en daarna de moeite neem om het verschil tussen "tomato & tomato" uit te leggen. Ik zal het niet meer doen.
). Muziek moet niet grooven om op te dansen. Het helpt maar het hangt toch volledig van je eigen smaak af, daarom volg ik uw stelling in feite niet. Electro zoals the hacker, gesaffelstein of boys noize is ook statisch, zonder miniscule biepjes en clickjes en toch dikke feest. Dat mijn set niet zo verfijnd is als extrawelt of babicz mnml is te begrijpen aangezien dit live gebeuren toch beperkt blijft en die gasten 1000X beter zijn. Ik zeg maar, ik ben lang niet de enige die met zon muziek mensen aan het dansen krijgt. Daarom vond ik het een beetje een scheve opmerking, sorry dat ik dit zo zeg. Ik ga mijn gevoel en genre niet aanpassen om dat mensen willen dansen, als ze het echt graag horen doen ze dat toch sowieso