• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland juno 106

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik bied mn Roland Juno 106 te koop.
Is in prima staat, hoe gek dat ook mag klinken.
Op het uiterlijk valt niks aan te merken.
Toetscontacten zijn ok, sliders en andere knoppen werken prima.
Er zijn geen stemproblemen, ook de vca's werken gewoon prima. Dus kom maar testen zou ik zeggen!!!
Valt gewoon niks negatiefs op aan te merken.
Manual is er ook bij.. in twee versies
Foto lukt even niet daar ik geen cam heb.
Hier een link naar een site met info en foto: -> http://www.vintagesynth.org/roland/juno106.shtml
Dus ik verkoop hem naar eer en geweten in een goede staat.
Wel komen ophalen ik verzend zon dingen persoonlijk niet graag
Vraagprijs 350 pleuro's
:L

Ik kan overigens nog een flightcase erbij leveren laat maar even weten...:L

Inclusief flightcase vraag ik 390 euro.:L

Hoi

Ik ben geïnteresseerd. Ik koop de hele boel voor 350 euro. In de veronderstelling dat alles 100% OK is, uiteraard!

Ik ben van Antwerpen. Kunnen we centraal afspreken?

groetjes

Phil Jacks

eh... weet je wat, ik koop hem gewoon. Laat ons ergens centraal afspreken als dat kan voor jou.

We regelen wel iets.

Laat iets weten.

groetjes vanuit het superzonnige België (de friet is hier nog steeds buitengewoon lekker)

Bedoel met hele boel 350 euro inclusief flightcase?
Is me toch te laag, ga maar eens omhoog...
Want ik zei inclusief flightcase 390 euro
En ik verkoop liever samen.
Vind dat zelf namelijk erg schappelijk voor een van weinigen 106 die in zon staat zijn.
Groetjes.:L

Nou ja, alles hangt er vanaf hoe het er uit ziet.

Maar zoals gezegd, ik geloof je op je woord en ga ervan uit dat het allemaal picco bello is. Ook de flightcase.

Anders zou het een beetje zonde zijn om de verplaatsing te doen.

OK, hoe spreken we af?

Ik kan eventueel zondag voormiddag.

Laat je iets weten?

Je kan me ook altijd mailen: spiralofsilence@yucom.be dan kunnen we eventueel tel. nr. uitwisselen.

groeten

Phil

Wel?

Nu ja die flightcase is gewoon gebruikt live dus, vrij normaal lijkt me dan de slijtage in vorm van krassen.
Dus wat je dan mooi vind laat ik aan jouw over hij is in ieder geval stevig gebouwd en doet het prima, gewoon een fatsoendelijk ding.
Tevens krijg je dan nieuwe ruberentoetscontacten erbij mochten de oude kapot gaan, want dat is zeer goed mogelijk gezien de ouderdom daarom had ik ze ook gekocht bij Roland om te vervangen maar in principe hoeft dat nu nog niet eens.
Verder ja het is geen nieuwe juno 106 maar voor zn gebruikstoetstand en leeftijd is hij prima.

Tenzij ik nu geen gekke dingen doe ermee krijg je een prima ding ben zelf nogal een pietje precies, maar dit vind ik wel mooi.
Intern techinsch werkt hij ok, ik heb gisteren zelfs nog eens alles goed getest aan de hand van een ietwat andere testprocedure hier op het forum beschreven, ging ook prima.
Overigens als we op een centraal punt af moeten spreken houd dat voor mij in dat we dan maar in Maastricht moeten afspreken,ik heb zelf ook geen vervoer en moet dan dus de trein betalen. Kosten zullen dan a 13 euro zijn...
(andere sugestie ook welkom)

Tussen Maastricht en Liege is een uurlijkse stoptrein-verbinding...

Dus ja kijk maar wat je doet, verkocht krijg ik hem wel...

Maar ik verkoop liever aan Belgen, tof volk....

:halleluja

Okido.

Kijk, ik kom dan wel gewoon naar Kerkrade. Dat is ongeveer 150 km van bij mij. En nu maar hopen dat het de moeite wordt.

Ik kan zondag komen, tegen een uur of 11. Gaat dat? Later kan ik niet, ik moet tegen 14h ten laatste terug thuis zijn.

Geef je me je gegevens door (adres etc.) op mijn e-mail (spiralofsilence@yucom.be)?

Als je akkoord gaat, haal je hem dan even van het forum af? (zodat hij niet verkocht is wanneer ik bij je aankom).

SOLD

Misschien verstandig de transactie verder via persoonlijke berichten (pb) of mail te doen. :geslaagd:

Dat vind ik ook nu de koop langzaam definitief wordt.....:L
Thread bij deze gesloten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back