• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: SH-32, Lexicon MPX 100, Focusrite Saffire LE

Ion

Ingeburgerd
De vakantie is voorbij, ik ben begonnen met opruimen. Ik bied te koop aan:

- Roland SH-32 synthesizer, met originele papieren handleiding en originele adapter. Werkt vlekkeloos, zit geen krasje op, prachtige bak, maar ik gebruik hem te weinig. Vraagprijs 250 euro.

- Lexicon MPX 100, de beroemde effectenbak. Komt in originele doos, inclusief handleidingen in verschillende talen en originele adapter. Weinig gebruikt, in vrijwel nieuwstaat. Vraagprijs 70 euro.

- Focusrite Saffire LE, externe firewire geluidskaart. Zit geen handleiding of driver-cd meer bij en ook geen adapter (maar voor zover ik weet werkt de geluidskaart op de electriciteit via de firewire-aansluiting van de pc). Let op: komt inclusief firewire kabel en PCI-kaartje met twee firewire aansluitingen. Als je dus een desktop pc hebt met nog een vrije PCI-aansluiting, kun je zo aan de slag. Vraagprijs 50 euro.

Foto's van alle items volgen hieronder.

Last edited by a moderator:
Foto's SH-32

Foto's SH-32

Foto's van de Roland SH-32 synthesizer.

Attachments

• SH32_1.jpg
    SH32_1.jpg
    70,6 KB · Bekeken: 164
  • SH32_2.jpg
    SH32_2.jpg
    61,5 KB · Bekeken: 150
  • SH32_3.jpg
    SH32_3.jpg
    59,1 KB · Bekeken: 152
  • SH32_5.jpg
    SH32_5.jpg
    66,8 KB · Bekeken: 157
Foto's Lexicon MPX 100

Foto's Lexicon MPX 100

Foto's van de Lexicon MPX 100.

Attachments

• Lexicon1.jpg
    Lexicon1.jpg
    69,3 KB · Bekeken: 158
  • Lexicon2.jpg
    Lexicon2.jpg
    53,5 KB · Bekeken: 153
  • Lexicon3.jpg
    Lexicon3.jpg
    61,1 KB · Bekeken: 160
  • Lexicon4.jpg
    Lexicon4.jpg
    67,7 KB · Bekeken: 158
Foto's Focusrite Saffire LE

Foto's Focusrite Saffire LE

Foto's van de Focusrite Saffire LE firewire-geluidskaart.

Attachments

• Saffire_1.jpg
    Saffire_1.jpg
    57 KB · Bekeken: 151
  • Saffire_2.jpg
    Saffire_2.jpg
    46,4 KB · Bekeken: 155
  • Saffire_3.jpg
    Saffire_3.jpg
    55 KB · Bekeken: 156
Back