Iemand ervaring met ocsidance.com

glennplumber

Kneed je synth
Hello,

Iemand ervaring met ocsidance.com, zou er graag wat willen bestellen, maar vind er weinig over op het internet.

Alvast bedankt,
:okdan:

Ik heb alleen spullen aan hem verkocht. In die gevallen was ie vriendelijk, stipt op tijd en helder in zijn afspraken.

Ik heb ook wel eens contact met hem - Dennis Hahn - gehad en hij kwam heel betrouwbaar, behulpzaam en serieus over. Maar vanwege de m.i. toch wat hoge prijzen, ben ik nooit tot een daadwerkelijke aanschaf overgegaan.

Ik heb ook wel eens contact met hem - Dennis Hahn - gehad en hij kwam heel betrouwbaar, behulpzaam en serieus over. Maar vanwege de m.i. toch wat hoge prijzen, ben ik nooit tot een daadwerkelijke aanschaf overgegaan.

Eens, hij is erg aan de prijzige kant. Echter heeft hij soms nog wel eens iets wat je niet al te veel ziet in nl. En ik ben niet zo'n fan van tweedehands bestellen in het buitenland. De verzend en eventuele invoer kosten maakt dat het in nl kopen wel weer interessant is.

Thx! :okdan:

Met Ocsidance / Dennis Hahn heb ik een aantal keren mailcontact gehad. Hij heeft regelmatig heel leuk spul maar ik vind z'n prijzen (veel) te hoog. Voor goede/kostbare spullen vind ik het niet erg om 10-20% meer neer te tellen, maar 40-50% vind ik ver over de top. Met een ondernemer pur sang heb ik geen enkel probleem, maar mij zal hij niet als klant hebben. Het is denk ik wel een betrouwbaar adres, maar dat is louter gebaseerd op gevoel en het prettige contact dat ik met Dennis Hahn had.

Ik ook wel eens iets gekocht(lexicon 300L). Iets duurder dan de gangbare prijs. Maar (in ieder geval toen) niet 40%. Alles netjes, goed contact.

Hij staat ook op ebay en daar kun je nog meer ervaringen met hem lezen
Hij heeft uitsluitend positieve beoordelingen op eBay. Op eBay zijn de prijzen wel iets hoger dan op zijn website (Ocsicance). Hij moet eBay verkoopcommissie betalen (8,4%) en daarvan wil hij dat de koper ongeveer de helft betaald.

Hij heeft uitsluitend positieve beoordelingen op eBay. Op eBay zijn de prijzen wel iets hoger dan op zijn website (Ocsicance). Hij moet eBay verkoopcommissie betalen (8,4%) en daarvan wil hij dat de koper ongeveer de helft betaald.

Oh, ik wist niet dat hij een eigen site had.. toch maar een x gaan neuzen daar

De prijzen zijn gewoon zelf niet serieus. Oké dat je het aanbiedt he. Maar zelf vintage kopen en dan direct doorverkopen aan prijzen die ver buiten proportie zijn? Dat hij dan niet vriendelijk en behulpzaam zou zijn zou er nog aan mankeren met zo'n woekerprijzen. Hoe zou zelf zijn als jou een potentiële koper contacteert die iets wilt kopen van jou waar je op slag 1000euro rijker mee wordt..Ik vind het durven.. Genoeg eerlijke mensen die zelf hun vintage van de hand kunnen doen aan nog normale prijzen zonder de tussenkomst van deze man. Ik zou zeggen mensen:

Geduld is een schone deugd als je iets écht wilt.. Deze man maakt er er gewoon gebruik van..

Normaal doen.

Werkelijke waarde nu: 2400-2600

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    19,4 KB · Bekeken: 143
Laatst gewijzigd:
De prijzen zijn gewoon zelf niet serieus. Oké dat je het aanbiedt he. Maar zelf vintage kopen en dan direct doorverkopen aan prijzen die ver buiten proportie zijn?

zoiets kan je van veel kanten bekijken.

mijn ervaring met ocsidance is vooral verkopen.

als ik hier op het forum een heel mooie synthi A met service aanbied voor 6500 of 7250, of een idem moog source voor onder de 1300, wil (bijna) niemand kopen, alleen maar afdingen.

maar als ik dan Dennis benader, is het zo voor elkaar. heb ik mijn nette vraagprijs, die voor kopers hier (waarvan ik wel lees dat ze zoeken) te hoog is en Ocsidance zet m in zijn winkel en raakt m echt kwijt voor aanzienlijk meer. dat heeft te maken met de naam van zijn winkel en zijn klantenbestand.

belachelijke prijzen? vind ik wel, maar als hij een koper heeft die het betaalt, laat hem lekker zijn gang gaan.

als ik hier op het forum een heel mooie synthi A met service aanbied voor 6500 of 7250, of een idem moog source voor onder de 1300, wil (bijna) niemand kopen, alleen maar afdingen.

Grapjas,5 jaar geleden zekers.. :stupid

Grapjas,5 jaar geleden zekers.. :stupid

Zoek jij maar even.... Nog geen jaar geleden, anderhalf misschien

Zelfs die donmacochello of zo zat maar te zeiken en af te dingen en nu mailt ie 3 keer in de week of ik m nog heb

De prijzen zijn gewoon niet serieus, zelf vintage kopen en dan direct doorverkopen aan prijzen die ver buiten proportie zijn?

Waar denk je waar mijn OSCar via via is heengegaan, en inderdaad aanbieden voor bijna het dubbele dan dat ik ervoor heb gekregen.
Ohh, ik klaag niet hoor!
Zal een gek zijn die er 4K voor wil betalen, begrijp me niet verkeerd, fantastische synth, maar zo'n bedrag zeker niet waard.

Back