• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Machinedrum SPS-1 UW+ MK2

fourier

FFT
Ik verkoop mijn Elektron Machinedrum SPS-1 UW+ MK2. Hij is echt nagelnieuw. Geen krasje oid. Ik heb hem helaas te weinig gebruikt en met een baby wordt het er niet makkelijker op ;-) Hij is overigens nog nooit de studio uitgeweest.

Een erg fijne drummachine met ontzettend veel mogelijkheden. Erg leuk voor bij je modulare synth die je ermee kunt syncen of voor je live setup.

Alles zit er bij:
Elektron Machinedrum SPS-1 UW+ MK2
Handleiding
Voeding
TM1 midiinterface
Originele doos

Vraagprijs €800,-

Op te halen in Amsterdam of eventueel te versturen. Kosten voor de koper.

Eventueel verkoop ik er los nog 2 end cheeks bij voor €25,- zodat je hem schuin op je desk/bureau kunt zetten. De end cheeks zijn laser-cut en zien er ook als nieuw uit.

Attachments

• Machinedrum.jpg
    Machinedrum.jpg
    44,4 KB · Bekeken: 141
Back