[TK] Diverse analoge synths + prijsdiscussie

Septic

ex Modular addict
Te koop in een batch.............

Doepfer MS404
ms404.jpg

Spectral Audio Neptune
oldneptune01.jpg

Spectral Audio ProTone
protone.jpg

900 euro

Protone evt los te koop voor 300

*******Quasimidi Polymorph********
Rare analog modelling and morphing synths
(voor tangerine dream/schulze fans)

4 parts 16 stemming
2 effects + 2 band eq + distortion per part (x4 dus)
3 osc / 3 lfo`s / 3 env !!!! (ook direct te bedienen)

Zeer uitgebreide stepsequencer met 3 morphing line per sequence
(step time lenght etc variable, random mode!!)

Perfecte live/freak bak

Beste bod of interresante ruil voor de polymorph (moet niet perse weg)
polymorph.jpg

(zie vintage synth)

Prijzen excl. verzend maar incl. manuals etc :)

Origineel geplaatst door C-Code
Wat is de vraagprijs van die quasimidi polymorph ?

Beste bod of interresante ruil voor de polymorph (moet niet perse weg)
Maar als het perse moet dan 1000 euro

er staat een ms404 te koop, voor 130 of 140 euro meen ik, op musicstorekoeln, van peter schneider, zit dus wel goed.
er staan trouwens ook een polymorph, sirius en 309 te koop, met zijn drieën voor 900. ook op musicstorekoeln.
de polymorph moet los 350 opbrengen geloof ik.

ik weet dat niet iedereen blij is met prijsdiscussies in de threads, maar ik blijf het zeggen: info uitwisselen voor ALLE forumleden, niet alleen verkopers.

waarmee ik niet wil zeggen dat 400 voor een ms404 een wel errug hoge prijs is, of dat 1000 voor een polymorph veel te veel is. maar het is natuurlijk wel zo.

PS De Polymorph heeft ook prachtige mellotrons wavetables (zoals de emu vintage pro maar dan tweakable)

Origineel geplaatst door Leo
er staat een ms404 te koop, voor 130 of 140 euro meen ik, op musicstorekoeln, van peter schneider, zit dus wel goed.
er staan trouwens ook een polymorph, sirius en 309 te koop, met zijn drieën voor 900. ook op musicstorekoeln.
de polymorph moet los 350 opbrengen geloof ik.

ik weet dat niet iedereen blij is met prijsdiscussies in de threads, maar ik blijf het zeggen: info uitwisselen voor ALLE forumleden, niet alleen verkopers.

waarmee ik niet wil zeggen dat 400 voor een ms404 een wel errug hoge prijs is, of dat 1000 voor een polymorph veel te veel is. maar het is natuurlijk wel zo.

de 1000 voor de polymorph vraag ik omdat er altijd wel mensen zijn die een prijskaartje willen zien, terwijl ik hem eigenlijk wil ruilen of wil verkopen tegen hoogste bod. Maar veel belangrijker hoe is de staat van de duitste spullentjes, kan je ze uittesten en kan je ze ook weer terugbrengen als ze niet bevallen, bij mij wel, dat kost wat. En 130 euro voor een (mint, weet ik niet) ms404 is erg goedkoop, maar wel in duitsland.......................

Dus Leo...........................................................

[offtopic]

Aangezien die polymorph niet perse weg moet, Leo, waar heb jij die poly dan zien staan bij musicstorekoeln ?
Ik zie hem niet .. :confused: Wel erg interessant bakkie namelijk :)

[/offtopic]

Trouwens mij is in de loop de jaren gebleken dat goedkoop vaak duurkoop is op den duur.

Whats your opinion?

Iets wat eigenlijk te goedkoop is tweedehans zal ook wel wat mankeren denk je niet (350 voor een polymorph, hihihi)

BIETE Synthesizer Quasimidi Synths Günstig!!! 10.10.03
löschen
Verkaufe: Rave-O-Lution 309 inkl. I/O Erweiterung! Mit Anleitung und Rackwinkel für 280,-€. Polymorph! Mit Anleitung und Rackwinkel für 340,-€. Sirius! Mit orig. Schwanenhalsmikro, Demo CD und Ständer für 330,-€. Oder alle zusammen für nur 900,-€!!! Alle im Top Zustand! Alle Preise VB.

Andreas Keßler aus 33739-Bielefeld, Mobil: 01706655128

xxx

BIETE Synthesizer Döpfer MS-404 nur 129,-€ 08.10.03
löschen
Das Gerät ist technisch und optisch einwandfrei.

Peter Schneider aus 44319-Dortmund, Tel: 0231 /217 89 46, Mobil: 0170 / 780 52 31

preise VB betekent vraagprijzen!! top zustand en einwandfrei betekent perfecte staat, zo'n beetje.

Toevallig zag ik deze ads gisteren, maar ook op ebay zie je regelmatig bv de ms404 voorbijkomen, 150 is een mooie prijs, 400 echt te gek. hij kostte nieuw 550 gulden. de polymorph zie je minder vaak, maar de laatste tijd heb ik 'm nooit duurder dan 400 euro gezien.

350 voor een polymorph is geen hihihi, echt niet.
de polymorph kostte tweedehands altijd al rond de 1000 mark en quasimidi is het laatste jaar toch wat verder gezakt in prijs. de raven max was altijd wel rond de 1500 mark, maar koop je nu voor 300-350 euro. de quasar is sowieso een stuk goedkoper.
mijn vingers jeuken, ik heb echt zin om die apparaten te kopen, gewoon omdat ik zeker weet dat ze in prima staat zijn en dat de prijs niet zo gek is.
sorry maar echt waar: een polymorph voor 1000, dát is hihihi.

de 309 is trouwens wel wat prijzig, die zie je met alle uitbreidingen ook wel rond deze prijs..

Leo,

Lees mijn ad eens goed, dan zie je dat er een smile achter de 400 euro (ms404) staat en dat het om een batch verkoop gaat, dus om alle drie de synths tegelijk. De 400 euro is als reactie bedoel op de post van OnAcid.

BTW ben jij soms de consumentenman van het synthforum ofzo (ook dit is niet al te sirieus bedoeld)

Polymorph mag ook weg voor een vintage vocoder (roland etc)

Origineel geplaatst door Leo
Dat jij dat vind moet jij helemaal zelf weten. Wij van het synthforum hebben geen zin in discussies over prijzen aangezien dit de sfeer op het forum verpest. Dit forum is niet bedoeld voor ver- of inkopen. Dit is echter een extraatje wat wij ook bieden.
Wij van het synthforum bepalen de policy, dus gelieve hier mee ophouden.

Ik dacht dat we met zijn allen hadden afgesproken dat we NIET MEER ZOUDEN ZEIKEN OVER PRIJZEN... :(

ik ben geen mod maar ik erger me er kapot aan. Je kunt geen ad. voorbij zien komen of er word gezeken over de prijzen.

Arv

Even een luchtig info linkje dr tussen door.
Handig voor zowel koper als verkoper:

Polymorph page

ow.. en op het forum daar zie je vraagprijzen van 450 euro tot 750$ (is ongeveer 700 euro?)

succes met kopen / verkopen
-C-

Origineel geplaatst door C738
Even een luchtig info linkje dr tussen door.
Handig voor zowel koper als verkoper:

Polymorph page

ow.. en op het forum daar zie je vraagprijzen van 450 euro tot 750$ (is ongeveer 700 euro?)

succes met kopen / verkopen
-C-

Thanx

Right on target (Link & Price) with this one. (3 under par...its a eagle)

Origineel geplaatst door Arv
Ik dacht dat we met zijn allen hadden afgesproken dat we NIET MEER ZOUDEN ZEIKEN OVER PRIJZEN... :(

ik ben geen mod maar ik erger me er kapot aan. Je kunt geen ad. voorbij zien komen of er word gezeken over de prijzen.

Arv

Eeeh...dus als ik mijn JP8000 wil verkopen voor 1200 Euro zal niemand er wat van zeggen ??

Ik vindt het juist goed dat er gediscussieerd (niet gezeken) kan worden over de marktprijs van bepaalde apparaten!

Origineel geplaatst door Bass
Ik vindt het juist goed dat er gediscussieerd (niet gezeken) kan worden over de marktprijs van bepaalde apparaten!

PB'en. thats the key

Back