• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Triton/Karma EXB boards

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rhy

Ouwe rot
- Korg EXB-PCM04: Dance Extreme
- Korg EXB-PCM05: Vintage Archives
- Korg EXB-PCM09: Trance Attack
als nieuw in doosje, a 175 euro.

verkoop ivm -- wat je allemaal niet tegenkomt als je je kamer op ruimt :o: -- en de Karma die ik had is al paar maanden geleden verkocht.

Let op: niet geschikt voor Korg Trinity of Triton LE. Wel voor de 'normale' Triton (Studio) en/of Karma

Hoi Rhy,

Ik heb wel interesse in enkele kaarten. Wel jammer dat Enschede niet vlakbij Amsterdam is. :(

Ik haal altijd graag persoonlijk spullen op, is altijd veiliger en biedt de mogelijkheid om de spullen na te zien en uiteraard ook altijd leuk om weer iemand van het synthforum te ontmoeten. Zijn er misschien dagen dat je in de buurt van Amsterdam bent ? Of misschien kunnen ze we elkaar ergens 'onderweg' ontmoeten. Tijdens het weekend ben ik vooral in Vlaanderen en misschien kom je wel eens in de buurt van Eindhoven, Tilburg of Breda?

Mijn interesse gaat vooral uit naar de volgende 2 kaarten:

- Korg EXB-PCM05: Vintage Archives
- Korg EXB-PCM09: Trance Attack

Jammer dat er slechts 2 kaarten in een Korg Karma kunnen geplaatst worden :(

Is er ook 'quantum korting' indien alledrie de kaarten samen gekocht zouden worden ?

Alvast een prettig weekend,

Hover

Heb nog 1 Trance Attack over, de rest is al verkocht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back