• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen (analoog)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Ik heb nog steeds geld nodig, dus:

Paia Proteus 1: 450 euri
Erg vet 2vco analoog monstertje. Semi-modulair d.m.v. patchpanel, 2x 8 geheugens, digitale interface die schreeuwt om midificatie om alle parameters aan te sturen. Beetje te vergelijken met een Pro One, maar erg zeldzaam en een stuk gekker.

Zie ook:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=16517&highlight=paia+proteus

Yamaha RM50: 225 euri

Hele fijne Yamaha studio en live drumbak. Het heeft even geduurd voordat ik er eentje heb gevonden en het ding is lekker, maar ik heb geld nodig en dan moet je keuzes maken.

1u rack, 6x individueel uit naast de stereo output, 6 trigger inputs, te gebruiken met pads of audio naar midi. Met SoundDiver editten werkt als een zonnetje. Ruimte voor 3 waveform kaarten uit de SYxx/TGxx en RY30 en een ramkaart. En dan heb je op eens wel heeel erg veel verschillende klanken in 1 bak.

Elke drumklank is opgebouwd uit 4 elementen die je volledig los van elkaar kunt editten:
envelopes en lfo naar amp, pitch en filter, een resonant 12 of 24db LPF en HPF per element, delay per element, velocity en velocitycurve naar amp, pitch en filter per element, real-time midi control over allerhande parameters, panning per element, aardige truckjes met het afkappen van sounds door andere geluiden (hi-hatjes enzo). Het ding is 16-stemmig.

Inclusief originele handleiding.

Zie ook de handleiding:
http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf...nth/RM50E_2.PDF

Ensoniq Fizmo Rack: 525

Wel betrouwbaar, wel stevig gebouwd, geen voedingsproblemen of verrot keyboard. De standaard voeding is vervangen door een zware Emu voeding. Beetje gek, maar van zwaar experimenteel tot erg heftig. Goede FX (DP2), veel real-time control, programmeerbare arp., veel modulatiemogelijkheden, blablabla... Geschikt als tabletop en voor in een rack.

Inclusief originele handleiding.

Emagic SoundDiver: 150 euri
Boekje en cd.

SoundQuest Midiquest 9.0 XL: 100 euri
Doos, serial, cd v8.0, boekje v8.0, officiele upgrade naar 9.0 en (9.0) XL op 2 cd's

10 SIDjes: 175
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=20009

Een goed bod, zeker als je meerdere dingen tegelijkertijd meeneemt, is altijd bespreekbaar.

Gaarne in deze thread geen opmerkingen met betrekking tot de SID chips, maar in de aangegeven andere thread doen aub.

topicstarter > graag de volgende keer niet een artikel in 2 verschillende thread te koop aanbieden. Dit zorgt voor verwarrende communicatie.

dankjewel

OKidoki, voor de SIDs dus even in de andere draad kijken, die zal ik zo wel even kicken :D

Maar, ook geen bod?

Ok dan:

Paia Proteus 1: 425

Yamaha RM50: 200

Ensoniq Fizmo Rack: 500

Emagic SoundDiver: 140

SoundQuest Midiquest 9.0 XL: 80

10x SID: zie andere draad :D

Sounddiver is ook weg. Niemand interesse in een vette analoge synth? Echt veel leuker als al die VAtjes en deze heeft ook geheugen!
De RM50 is een toppertje als je een allround drumbak zoekt met een stevige punch. Van pop en rock tot het stevige dance en industrial werk...

Paia Proteus 1 (vette analoge monosynth)

Paia Proteus 1 (vette analoge monosynth)

Ik heb wat nieuwe dingen gekocht en ik kan dit analoge monosynthmonster niet meer kwijt. Erg leuk, erg zeldzaam en erg vet. Een soort van semi-modulaire Sequential Pro One:

2 CEM3340 VCO
1 CEM3320 VCF
1 CEM3310 EG
1 CEM3330 Dual VCA

PWM op beide OSC's, patchpanel achterop, 2x 8 geheugens en een digitale interface die schreeuwt om midificatie.

Combideal met de andere items die ik aanbiedt is mogelijk.

Vraagprijs 400 euri

Plaatje:

Attachments

• proteus.jpg
    proteus.jpg
    105,4 KB · Bekeken: 143
Nog steeds in de aanbieding! Ik doe er een paar patchkabels bij en als je 'm niet wilt ophalen neem ik de kosten van het versturen!

Wel de sound van een Pro One, maar voor veel minder. En dan ook nog semi-modulairrrr...

En ik gooi de prijs omlaag naar 375. Veel leuker dan welke analoge mono voor dit geld dan ook. Maar goed, ik heb geld en ruimte nodig.

Nou, het bekende verhaal, verkocht, maar uiteindelijk toch niet :stupid

Dus, doe een bod, ruil of koop. Ik ben in voor (semi-)analoogjes in rackvorm (EX-8000, Bit01, ESQm (ESQ-1/SQ-80 mag ook) , Matrix6r), een knappe midicontroller met liefst encoders, knappe compressor (geen Behringer en/of Phonic en vergelijkbaar), knap multi-FX (idem), E6400 Ultra (liefst met extra outputs), ATC-1 Selector en ARP cartridge, leuke filterbank (Sherman of MFC oid) en/of een analoge vocoder...

Dus, mij maak je niet wijs dat er niemand is die een zeldzame en ruige mono wil hebben en iets uit de bovenstaande lijst kan missen :D

Onder het motto, de aanhouder wint.

Behalve leuke polysynthjes zoek ik ook nog FX en compressie. MPX550, MPX1, D-Two, M One XL, Mindprint T-Comp, Edward (uiteraard met gepaste bijbetaling), DP4+, Rumour, Mangler und sofort...

Goed, 350. Dat is echt een koopje hoor. Kan je gelijk even aan de andere knoppen hier draaien :D (van m'n synths dus...)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back