• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] Alesis Ion

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GREENSKiN

Stamgast
Met pijn in 't hart moet ik afstand doen van m'n Alesis Ion. Ik vind het een geweldige synth, maar ik moet bekennen dat ik er eigenlijk te weinig mee doe. Bovendien sta ik nu echt teveel rood om zoiets te hebben staan... ;{

ion.jpg

De mijne is diegene links in beeld.

Men zegt dat de Ion momenteel de meest analoog klinkende VA is, en daar ben ik het mee eens.

demo mp3 meer demos

850 euro! Bij Feedback 1099. *D

Reden lage prijs?
1) Ik heb hem gekocht in de Verenigde Staten.
2) Hij heeft mogelijkerwijs een klein defect. De osc 2 shape knob lijkt een soort van 'dead spot' te hebben. Je draait er verder weinig aan dus ik heb er geen last van gehad. Volgens iemand op de Ion mailinglist zou het met een software update verholpen kunnen worden (calibratie); meerdere mensen daar hebben er last van. Ik kan dat echter niet garanderen!

Te bezichtigen en af te halen in Enschede.

Oh, ik hoef natuurlijk niemand te vertellen dat hij in perfecte staat is, hij is nog geen twee maanden oud en er is altijd goed voor gezorgd. Uiteraard rookvrije studio, roken is vies :)

Een schop omhoog. Hij is er nog. Drie geinteresseerden, maar nog niet iets heel concreets.

Manual is trouwens uiteraard ook aanwezig, evenals de factuur.

Prijsverlaging: 800 euro

Prijsverlaging: 800 euro

Prijsverlaging: 800 euro.

Volgende week moet de huur weer afgeschreven worden en ik heb geen zin om een maand spaghetti met ketchup te eten :)

En voor de twijfelaars:
Tia_on_the_Ion.jpg

M'n Ion die bevingerd wordt door deez schoone dame.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back