Met pijn in 't hart moet ik afstand doen van m'n Alesis Ion. Ik vind het een geweldige synth, maar ik moet bekennen dat ik er eigenlijk te weinig mee doe. Bovendien sta ik nu echt teveel rood om zoiets te hebben staan... 
De mijne is diegene links in beeld.
Men zegt dat de Ion momenteel de meest analoog klinkende VA is, en daar ben ik het mee eens.
demo mp3 meer demos
850 euro! Bij Feedback 1099.
Reden lage prijs?
1) Ik heb hem gekocht in de Verenigde Staten.
2) Hij heeft mogelijkerwijs een klein defect. De osc 2 shape knob lijkt een soort van 'dead spot' te hebben. Je draait er verder weinig aan dus ik heb er geen last van gehad. Volgens iemand op de Ion mailinglist zou het met een software update verholpen kunnen worden (calibratie); meerdere mensen daar hebben er last van. Ik kan dat echter niet garanderen!
Te bezichtigen en af te halen in Enschede.

De mijne is diegene links in beeld.
Men zegt dat de Ion momenteel de meest analoog klinkende VA is, en daar ben ik het mee eens.
demo mp3 meer demos
850 euro! Bij Feedback 1099.

Reden lage prijs?
1) Ik heb hem gekocht in de Verenigde Staten.
2) Hij heeft mogelijkerwijs een klein defect. De osc 2 shape knob lijkt een soort van 'dead spot' te hebben. Je draait er verder weinig aan dus ik heb er geen last van gehad. Volgens iemand op de Ion mailinglist zou het met een software update verholpen kunnen worden (calibratie); meerdere mensen daar hebben er last van. Ik kan dat echter niet garanderen!
Te bezichtigen en af te halen in Enschede.