'Bax-Shop gaat sluiten'

We moeten gewoon de dienstplicht weer invoeren, hebben al die gasten verplicht een baan.

Niet alleen een premateure conclusie, ik denk ook dat Blom ongelijk heeft met zijn advies om alle fysieke winkels maar te sluiten. Muziekinstrumenten wil ik voor de koop echt gehoord en gevoeld hebben. Want ik mag dan mijn aankoop nog kunnen annuleren, daar zit ik zelf niet echt op te wachten. Dus ik probeer graag eerst iets in een fysieke winkel uit.. Dat heb ik bij mijn laatste grote aankoop ook gedaan. Eerst een dagje naar Duitsland geweest en thuis besteld bij de winkel waar ik de producten heb uitgeprobeerd.

Er zijn genoeg 'goedkope' winkels die prima arbeidsvoorwaarden hebben en genoeg 'dure' winkels die slecht met hun personeel om gaan. Kartelvorming en prijsafspraken zijn in de eerste plaats slecht voor de consument, en een schijnoplossing ten opzichte van werknemers. Als je tent wordt gerund door hufters steken die het extra geld gewoon in hun zak.

Kartelvorming is juist verboden

Had ik niet verwacht.
Temeer omdat de leveringsvoorwaarden uitstekend zijn en ook met de service heb ik op een enkele keer na altijd goede ervaringen gehad.
Trouwens; ook bij andere winkels wel 'ns wat mindere ervaringen gehad als het om levertijd ging of weken wachten op het geld bij een retour.
Jammer dat het personeel niet zo lekker behandeld wordt als ik het moet geloven, waar rook is is vuur tenslotte....
Ik hoop wel dat de winkels open kunnen blijven of dat ze een soort van experience center gaan doen eventueel, dat doen ze in andere branches ook wel.

Het onderwerp Bax Shop is echt al veel besproken geweest hier en daar zijn ook al diverse threads over gesloten. Nutteloze discussie...

Het onderwerp Bax Shop is echt al veel besproken geweest hier en daar zijn ook al diverse threads over gesloten. Nutteloze discussie...

Dan ga je toch even buiten op het plein spelen? Sjonge jonge. Je hoeft het niet te lezen ofzo. Er staat duidelijk in de topic titel waar het over gaat, je kan dan zeg maar, zo je muis eroverheen laten gaan en NIET klikken bijvoorbeeld.

Back