Erica synths Nightverb aansluiten op Behringer MS1 MK2

Pantharei

Nieuwkomer
Ik probeer de nightverb op de MS1 aan te sluiten maar krijg niet echt een bevredigend resultaat. Dit is wat ik tot dusver heb geprobeerd: De output links is al verbonden met mijn mengpaneel. Er blijven dus 3 outpus over: CV, Gate en Velocity out. De cv out naar L in van de nightverb en dan van de L out naar de send van mijn mengpaneel en dan van de return naar de cv in. Het geluid klinkt wel anders maar alle tonen op de MS1 klinken het zelfde, zelfde toonhoogte en de nightverb zorgt ook verder niet voor ander geluid. Heeft iemand misschien suggesties hoe ik dit wel goed moet aansluiten?

Attachments

• 20250615_185042.jpg
    20250615_185042.jpg
    104,4 KB · Bekeken: 146
  • 20250615_185053.jpg
    20250615_185053.jpg
    106,3 KB · Bekeken: 111
  • 20250615_185700.jpg
    20250615_185700.jpg
    90,5 KB · Bekeken: 103
CV, gate en velocity sturen geen audio uit dus daar heb je niets aan in dit geval. Sluit de audio van de synth direct aan op de ingang van de Nightverb en gebruik de mix (wet/dry) knop op de Nightverb, of gebruik de aux/send/return functies op je mixer. En vooral: lees je even in wat al die poorten en aansluitingen doen, want dat soort basiskennis is redelijk essentieel.

Laatst gewijzigd:
Idd, heb je überhaupt de handleiding(en) gelezen? Zie bericht van @Nap Makkelijkst is Behringer audio out --> Erica audio in, Erica audio out --> mixer Audio in

Soms heeft iemand hulp nodig, maar weet je niet waar te beginnen.
Nap gelukkig wel.

Uiteraard, dat is ook niet erg, maar dan is het wel fijn als diegene laat blijken er wel naar gekeken/gezocht te hebben. In de handleiding staat namelijk niet dat je de cv/gate op je audio moet aansluiten.

Uiteraard, dat is ook niet erg, maar dan is het wel fijn als diegene laat blijken er wel naar gekeken/gezocht te hebben. In de handleiding staat namelijk niet dat je de cv/gate op je audio moet aansluiten.
Nee had ik niet gelezen maar de nightverb is nu goed aangesloten, alleen werkt de sequenser niet meer.

Back