Nap Nieuwkomer Lid sinds 17 januari 2007 Berichten 22.507 Locatie Den Bosch 30 september 2016 #1 Even een avondje spelen met mijn nieuwe Oto Biscuit en de rest van mijn geluids slopertjes. Inclusief lyrics van mijzelf. Das Volk Meezingen? De tekst is 'DAS VOLK BRAUCHT 303'. Niet dat er 303 in zit, maar dat is kunst. Daar heb ik voor geleerd.
Even een avondje spelen met mijn nieuwe Oto Biscuit en de rest van mijn geluids slopertjes. Inclusief lyrics van mijzelf. Das Volk Meezingen? De tekst is 'DAS VOLK BRAUCHT 303'. Niet dat er 303 in zit, maar dat is kunst. Daar heb ik voor geleerd.
WAREHOUSEGROOVE Paprika expert level 10 Lid sinds 21 juli 2010 Berichten 3.664 Locatie Budapest Magyarország 30 september 2016 #2 Von Naphoven schreef: Even een avondje spelen met mijn nieuwe Oto Biscuit en de rest van mijn geluids slopertjes. Inclusief lyrics van mijzelf. Das Volk Meezingen? De tekst is 'DAS VOLK BRAUCHT 303'. Niet dat er 303 in zit, maar dat is kunst. Daar heb ik voor geleerd. Zie meer... Zit ook niet echt SCHRANZ in trouwens
Von Naphoven schreef: Even een avondje spelen met mijn nieuwe Oto Biscuit en de rest van mijn geluids slopertjes. Inclusief lyrics van mijzelf. Das Volk Meezingen? De tekst is 'DAS VOLK BRAUCHT 303'. Niet dat er 303 in zit, maar dat is kunst. Daar heb ik voor geleerd. Zie meer... Zit ook niet echt SCHRANZ in trouwens
Nap Nieuwkomer Lid sinds 17 januari 2007 Berichten 22.507 Locatie Den Bosch 1 oktober 2016 #3 Ik wou eerst voor 'avantgarde' gaan, maar da's ook zo Jan Smit tegenwoordig
WAREHOUSEGROOVE Paprika expert level 10 Lid sinds 21 juli 2010 Berichten 3.664 Locatie Budapest Magyarország 1 oktober 2016 #4 Von Naphoven schreef: Ik wou eerst voor 'avantgarde' gaan, maar da's ook zo Jan Smit tegenwoordig Zie meer... Of the Human League (dat dan ook weer wel)
Von Naphoven schreef: Ik wou eerst voor 'avantgarde' gaan, maar da's ook zo Jan Smit tegenwoordig Zie meer... Of the Human League (dat dan ook weer wel)
BigImpactSound Stamgast Lid sinds 12 juni 2016 Berichten 459 Locatie België 5 oktober 2016 #5 Die sample in het begin